免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-2 13:24 編輯

第1頁請自重
EPS要打pw浪費太多時間了
Wilson 發表於 2011-3-2 00:23
虛構的可以嗎?

第7話vanguard的注目點是美咲
發怒的樣子很好(心
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-5 18:24 編輯
http://i054.radikal.ru/1103/29/2e450caf2823.jpg
這集飛到上宇宙
這是已經是G GunOam了吧?(噴
然後再來的就是來樸克同盟拳...(誤
oz13msOO 發表於 2011-3-5 13:52
(右鍵存圖
呢集上左k島睇 但未睇實片
不差在把歷代角色都衝上宇宙吧(拖

之前未出g world打機戰A時唔知點解很迷G鋼
出石破天驚拳很多時都跟多蒙說台詞:
流派東方不敗最終奧義
石破 天驚拳~~~~~~

最近玩G world繼第1個master unit是小烏 第2個就是多蒙
相信其他人會覺得我很怪
B stage有點意外的地方是一開始的己方guest是原作的反方
如:巴尼和馬沙反擊裏的一開始用搭載funnel機追擊阿寶的男人

搵日搞埋副月花 就要忙assignment 期中test 學車補考
搞有點想放棄追三月尾的RS
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-5 19:32 編輯
85# Kenz


之後應該有好多關都係甘有2邊視點,
多蒙感覺一般,只係爆左金身後先叫有用,
反而可以同時lock幾部機Wing Zero今集幾好用,
所以希羅由第一關用到而家都仲用緊~~ ...
白河 發表於 2011-3-5 18:48
最唔鍾意開左超一擊但敵方turn俾人打中cool down回去普通mode
遲d有機會都想玩下zero system
儲錢買group2艦 預定買00 season2隻艦 艦長是皇.李(season 2
貪佢火力不差
94# Kenz


甘樣先可以平衡番,更何況應該唔止一部機上到超一擊吧!?

zero system有加攻加防幾好用,
不過EX-S勁好多,個system係HP30%以下發動
防同機動力+20,即時變左鐵盾~~ ...
白河 發表於 2011-3-5 19:42
係就係
不過多蒙由金身cool down到普通mode超懷具
睇下高lv時回避率有冇改善 或者升機的機動牲(唔知會唔會提高回避

我純粹想看zero system開啟的動畫w
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-6 10:16 編輯
bobo 你邊有比 比GL既球棒 比我
做乜同GL講話放左去我度 ?-.-
Riko 發表於 2011-3-5 22:36
印像中開月光時你有提過GL要球棒
跟住俾左球棒
可能記錯....
兩位都要球棒多到唔知邊個打邊個
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-6 18:49 編輯
/(◕ ◡◡ ◕)\ <當魔法少女的好處到底有啥?
Riko 發表於 2011-3-5 22:16
我:不就是增進朋友感情和結交新朋友嗎?
(貼圖
我剩係問你拎左2張俾自己用
GL話要  叫我同你講  係你打電話黎我先講俾你聽
邊有可能好多多到唔知邊個打邊個喎
Riko 發表於 2011-3-6 13:03
重新點卡後
我錯了...
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-7 18:56 編輯
bobo 最終進化你想點計 ?
想扣錢定換卡 ?
Riko 發表於 2011-3-7 17:22
有得換就換卡

問一問RS基deck你要唔要海賊戦隊ゴーカイジャー個邊?
有冇人知道那裏有得下マジンカイザーSKL 1,2集?
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-10 19:04 編輯

140# Riko
我都一樣 不解

freena的2防令我缺乏安全感
想要多一張長森瑞佳
和婚沙版行動完後都可以破棄deck面令我想玩番最終進化
代住卡試下先
天悅有舖入左Vanguard
咁引誘我跌坑 ?
Wilson 發表於 2011-3-10 19:32
唔好啊~~~~(拉你走
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-10 21:24 編輯
動畫才是本 . . . (廚Mode
Wilson 發表於 2011-3-10 19:59
户倉姊(and幻想帝)才是本...(巴
最終進化如果要我想用錢放
你個度我都冇卡要 ..-333-
Riko 發表於 2011-3-10 19:40
ok

話說想放卡回本但諗唔到有咩好放
"卡片戰鬥不重要" ?
Riko 發表於 2011-3-10 22:03
正解
不要這麼基吧
明明仲有一位女王屬性的姊姊 =3= (被巴
Wilson 發表於 2011-3-10 22:20
你睇得太多吐槽版了 雖然我都係

女王屬性?第幾集?
返回列表