免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
又100蚊 ,, 唉 -o-
五更瑠璃 發表於 2011-5-3 22:10
(拍肩
我的紅蓮雙機和可翔式都唔少錢
bo
EXIA001 個度你想點回佢 ?
唔好同第二個講好左又唔理人PM
人地會覺得你好無責任心
再多幾次仲可能整花埋個AC
五更瑠璃 發表於 2011-5-3 23:00
(10mins after)
....好難諗點回
噓 !(麗奈調
五更瑠璃 發表於 2011-5-3 23:43
教練我錯了(OTZ
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-5 17:40 編輯

自用
Lv0:18
一成*4
大食王&大河*4
泳裝櫻*4
rin&士郎*4
姐妹*2

Lv1:13
竹刀大河*2
對魔力*3
泳裝rider*4
saber召喚*4

Lv2:7
聖劍*4
正義的味方*3

lv3:4
士郎&saber*4

climax:8
ZERO入手
cheapwing有弓天*2 拉托莉私服*1 拉米亞*3
1677# 五更瑠璃
冇問
小Q

issac
kookip        
ivanchan
都有新pm 請查收
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-7 18:50 編輯

Z2脫力 還是玩番AP的拉米婭好
劇情中文化之佘 現在還有個人修正版
擺脫公交車版的糞介面後 令我有番d動力
紳士的話題

求alice soft跨牆方法
大帝國2人物介紹&sample voice
小Q

kookip的pm我已回覆
剛才留意唔到個2字
我表示震驚!
oz13msOO 發表於 2011-5-7 22:22
唔知自己打左個2字
我表示更震驚!
1847# 五更瑠璃
我問佢星期一交收得唔得
1850# 五更瑠璃
有個idea!
不如問下紅西肯唔肯放 可翔式*2=220 再回佢
1852# 五更瑠璃
因為佢有 可翔式*2 120@
...不過其實冇關係 回gundam2002問$100肯唔肯放
返回列表