Kenz 當前離線
きららちゃん
嗯 ? 就是和愛滋一樣用皇家聖騎牌組的那個 送愛滋騎士皇那集 Wilson 發表於 2011-3-10 22:39
TOP
HK冇地震果然棒 Riko 發表於 2011-3-11 19:29
195# Kenz 震都只係日本,唔明有咩好糟(攤手 白河 發表於 2011-3-11 20:11
198# Kenz 與其擔心日本沉,不如擔心HK被人強權統治好過~~ 白河 發表於 2011-3-11 20:19
205# Riko 5-8係乜FILE?= = oz13msOO 發表於 2011-3-11 21:15
其實 .. 日本地震關我地咩樹 ? Riko 發表於 2011-3-11 23:16
(震驚 日本地震為什麼會沉沒? oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:59
308# Kenz 羽入正d,對面射飛彈過黎會用光槍射爆晒~~ 白河 發表於 2011-3-13 22:53
$30物超所值~~ 白河 發表於 2011-3-13 22:53
bobo 你有冇GEB完美ISO載點 (唔會行行下Hand個個 無印爆左想玩第二集 Riko 發表於 2011-3-14 17:51
321# Riko 未, 打到後期CPU隊友太腦殘,搞到我次次1挑2打唔羸 已經放棄左~~ 白河 發表於 2011-3-14 19:01
鏘鏘 !體力增強劑 ! 鏘鏘 !筋力增強劑 ! 你今日食左未 ? Riko 發表於 2011-3-14 19:12
真係唔講你唔知=3=(毆 http://www.hko.gov.hk/gts/equake/contingency_c.htm oz13msOO 發表於 2011-3-14 20:55
無印結局感覺好好 雖然詩音最後返返上月球 冇得再做NPC一齊打唔開心 My Life 神曲確認超超超好聽 打爆機之後詩音/全部女角衫都有得整 Riko 發表於 2011-3-14 22:58