免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
嗯 ?
就是和愛滋一樣用皇家聖騎牌組的那個
送愛滋騎士皇那集
Wilson 發表於 2011-3-10 22:39
怪唔得冇印象
原來5,6集都未睇
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-11 20:08 編輯
HK冇地震果然棒
Riko 發表於 2011-3-11 19:29
我竟然想看三色台10:30地震特報
今日上會計堂時班同學係度嘈 話日本陸沉=3=
195# Kenz


震都只係日本,唔明有咩好糟(攤手
白河 發表於 2011-3-11 20:11
平時上堂有某幾個人係嘈就一定啦
我只是心中吐糟日本何來會陸沉
198# Kenz


與其擔心日本沉,不如擔心HK被人強權統治好過~~
白河 發表於 2011-3-11 20:19
不用擔心 時間不遠了
第時唔知會唔會有暴亂
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-11 20:45 編輯

201# Riko
小Q 可唔可以幫我0係輕國搵
機動戰士高達UC 1 獨角獸之日(上)        
機動戰士高達UC 2 獨角獸之日(下)
機動戰士高達UC 3 紅色彗星
最好有booklet

睇左OVA 1,2真係幾好睇
205# Riko


5-8係乜FILE?= =
oz13msOO 發表於 2011-3-11 21:15
.rar
其實 .. 日本地震關我地咩樹 ?
Riko 發表於 2011-3-11 23:16
(驚
不要說日本沉沒你都可以沒所謂
(震驚
日本地震為什麼會沉沒?
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:59
應該說是
if日本沉沒
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-13 21:28 編輯

睇完某動畫)
波依波羅咪!!!

G world B08 狙われた偽装船攻略中
secret竟然是普露二 最懷具是和馬莉坦開戰前沒有特殊台詞=3=
剎帝利招(削機)funnel幾形
能力值3項都是3x
有I力墻 Psycho frame好似唔錯 覺醒+15
和馬莉坦一起練打hell應該ok(?)
308# Kenz


羽入正d,對面射飛彈過黎會用光槍射爆晒~~
白河 發表於 2011-3-13 22:53
你打hell難度未?
$30物超所值~~
白河 發表於 2011-3-13 22:53
詳細希望
bobo 你有冇GEB完美ISO載點 (唔會行行下Hand個個
無印爆左想玩第二集
Riko 發表於 2011-3-14 17:51
無印用老系統爆機
強大(拇指

link:
http://bbs.3dmgame.com/showtopic-1545787.html
321# Riko


未,
打到後期CPU隊友太腦殘,搞到我次次1挑2打唔羸
已經放棄左~~
白河 發表於 2011-3-14 19:01
以我用新系統由第一章後段到第二章初期的進度來說
隊友仍是你的好幫手
鏘鏘 !體力增強劑 !
鏘鏘 !筋力增強劑 !
你今日食左未 ?
Riko 發表於 2011-3-14 19:12
我未食
遲d可能要(?
我睇片仲見到有人用強制解放劑來速殺
真係唔講你唔知=3=(毆
http://www.hko.gov.hk/gts/equake/contingency_c.htm
oz13msOO 發表於 2011-3-14 20:55
一段字解釋= =
真坑爹
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-14 23:04 編輯
無印結局感覺好好
雖然詩音最後返返上月球
冇得再做NPC一齊打唔開心
My Life 神曲確認超超超好聽
打爆機之後詩音/全部女角衫都有得整
Riko 發表於 2011-3-14 22:58
角色的專用神機都好似有得做
但我唔識點找素材
返回列表