免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
349# Riko
如果有實用資料的話就+進集中貼裏
http://selection.sclub.com.tw/re ... o=lastpost#lastpost
我打到爆機都仲用緊虎劍女王同ICEGUN ..
其他武器D需要素材好膠 -.-
Riko 發表於 2011-3-14 23:07
我都用ICEGUN 不過做了把肉斬大劍
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-14 23:28 編輯
其實我有把格靈機關砲應該勁過ICEGUN (全攻擊屬性倍率相同
不過橫掂我都幾乎唔打遠攻所以都係懶換
肉斬大劍好醜怪 !
Riko 發表於 2011-3-14 23:21
無印遠攻效率高你卻不玩?

用一開始藍色個把用用下就習慣左像鐵版的外觀
肉斬只是配色由藍轉紅而已
354# Riko


無印遠攻的確係繁d
淨係整子彈已經可以整足成日......
白河 發表於 2011-3-14 23:35
無印:公式破壞彈最高!
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-14 23:54 編輯
詳細 ?
我剩係聽過人講打頭彈攻擊力好高
Riko 發表於 2011-3-14 23:43
ダメージ追求貫通系
http://www21.atwiki.jp/godeater-wiki/pages/53.html

GEB的槍傷害計算改左所以弱左  請找新配方 集中貼有 我當輔助用
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-15 00:33 編輯
.. 補丁點打 ?
Riko 發表於 2011-3-14 23:49
1.将噬神者爆裂(日版)DNR完美rip的cso改名为God_Eater_Buster_NoDup_Repack.CSO放到此文件夹,请先确认大小813 MB (852,914,107 字节)
2.双击“rip.bat”,大约60秒后,生成God_Eater_Buster_NoDup_Repack_Fix.CSO,大小813 MB (852,914,107 字节)

小黑窗會有press any key to continue 請你是但按一個鍵打補丁
之後又有press any key to continue 即是表示完成 按制退出
聽人講 Burst Rank1-7 無印劇情有少少改動/追加
我想拎返武器素材由頭玩 !
Riko 發表於 2011-3-15 23:00
吓?我唔覺無印劇情有咩分別
你如果怕改左不如繼承save去自己room的終端機度重溫無印劇情啦
試左
根本就係圈圈哂康喵
Riko 發表於 2011-3-15 22:58
係唔係打快左?
好似係第二第三小隊出場率/對話多左之類之類 (掛

一路都唔知終端機有咁既功能 .. (Shock
Riko 發表於 2011-3-15 23:12
無印本身冇的
BRUST的自室終端機先有重溫功能
“因為我喜歡哥哥!因為我喜歡哥哥!因為我最喜歡哥哥了!所以夜月會聽哥哥的話喔!為什麼不明白,為什麼不能瞭解我,夜月不是一直都說喜歡哥哥了嗎?”

“我喜歡、我喜歡、我喜歡、我喜歡、我喜歡、我喜歡哥哥!最 ...
Riko 發表於 2011-3-15 23:09
我已經將妹妹腦補成ヤンデレ了
爆機之後先有既大蜘蛛隋天種好難打 ..
招招都幾乎一下秒人
搞到我要不停咁救AI同剩係敢用儲力斬 (範圍大唔駛行咁近 ,因為掂到佢都要扣一半 - -
Riko 發表於 2011-3-15 23:31
嗯? 你唔打2章story?
?
蝦米
Riko 發表於 2011-3-15 23:35
我話緊brust的story
分身殺法!God Shadow!
http://d.hatena.ne.jp/video/niconico/sm13880712
炸彈魔 ?
Riko 發表於 2011-3-18 21:17
好像很難用的樣子
bobo你IXA仲玩唔玩
唔玩下次見到俾返我
諗到XG7有新Deck砌
Riko 發表於 2011-3-19 09:13
OK 下次俾你
冇咩心機砌RS
返回列表