Kenz 當前離線
きららちゃん
釘宮我又唔係覺得甘差,有時都配得ok~~ 白河 發表於 2011-3-29 10:32
TOP
等緊RE4CV高清重製 Riko 發表於 2011-3-31 00:24
零使第三季補完ing 暫時睇左頭五集覺得係三輯入面最爛既一季 劇情順序亂改 仲要睇到第七集先開始入正篇 唉 -o- Riko 發表於 2011-3-31 08:57
突然間諗起上個禮拜見到抽個班緊閃電十一人卡既腐女 腐女A :阿阿阿阿阿 ~(真實對白 腐女B :豪炎寺阿阿阿阿阿 ~ (設計對白 腐女C :阿阿阿阿阿 ~(開卡 腐女D :阿阿阿阿阿 ~(開卡 腐女E :阿阿阿阿阿 ~(開卡 ... Riko 發表於 2011-3-31 09:13
crossbone無印漫畫補完, 西布頓威能開好大,杜加奇正一白目 白河 發表於 2011-3-31 11:30
http://www.projectcore.jp/data/project-core/_/70726f647563742f6f6730323032312e6a70670032353000.png 越睇效果同戰鬥力越覺得好膠膠 .. Riko 發表於 2011-4-3 12:59
C系可以混卡玩 玩SCMCDCOGC有咩分別 Riko 發表於 2011-4-3 13:29
951# oz13msOO 3l ock配d有冷徹既人, 對面機件甲仲薄過紙皮~~ 白河 發表於 2011-4-5 17:30