免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-29 12:02 編輯
釘宮我又唔係覺得甘差,有時都配得ok~~
白河 發表於 2011-3-29 10:32
+1
我喜歡釘宮配銀蛋的神樂 超歡樂的

最近g world裏都拿了在雙蛋2季王留美身旁的釘宮用 殘酷的性格不錯
662# Riko
雀宮一戀上次同網友trade唔到?
御姐玫瑰special當小品不錯
有點想玩高清360版
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-31 08:58 編輯
等緊RE4CV高清重製
Riko 發表於 2011-3-31 00:24
http://www.cngba.com/thread-19109276-1-1.html
看情報圖感到騙錢很大
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-31 09:00 編輯

在我的視點 有時輝夜的NEET也是萌點
零使第三季補完ing
暫時睇左頭五集覺得係三輯入面最爛既一季
劇情順序亂改
仲要睇到第七集先開始入正篇
唉 -o-
Riko 發表於 2011-3-31 08:57
睇左小說?
突然間諗起上個禮拜見到抽個班緊閃電十一人卡既腐女
腐女A :阿阿阿阿阿 ~(真實對白
腐女B :豪炎寺阿阿阿阿阿 ~ (設計對白
腐女C :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女D :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女E :阿阿阿阿阿 ~(開卡 ...
Riko 發表於 2011-3-31 09:13
點解0廿肯定腐女?
仲有同伴0.0
中左正卡有時都會興奮吧
crossbone無印漫畫補完,
西布頓威能開好大,杜加奇正一白目
白河 發表於 2011-3-31 11:30
無印睇完忘記得7788
鋼鐵之心和鋼鐵的7人好像冇中文化 不太想生食...
817# Riko
ok
http://www.projectcore.jp/data/project-core/_/70726f647563742f6f6730323032312e6a70670032353000.png
越睇效果同戰鬥力越覺得好膠膠 ..
Riko 發表於 2011-4-3 12:59
你玩OG咩?
C系可以混卡玩
玩SCMCDCOGC有咩分別
Riko 發表於 2011-4-3 13:29
唔見dancing雙子機
你砌舞hime仲有位嗎
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-5 18:01 編輯
951# oz13msOO


3l ock配d有冷徹既人,
對面機件甲仲薄過紙皮~~
白河 發表於 2011-4-5 17:30
我的馬士文(強化)開DX發3lock衛星砲爆萬4血卒機冇難度
正在下命運石之門中文影像版
每集起碼有一小時
1至最近34集主線完結
0廿長真係可以當半年番睇
http://www.nitroplus.co.jp/game/kikokugai/
重製版! 我有點想玩了

>瑞麗(ルイリー)
CV:田村 ゆかり
這是重點 白色惡魔一定適合配這角色

這套應該可以推介俾白河治好佢的lolicon
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-6 14:30 編輯

Tiger & Bunny 01 意外的好看
來細數英雄們的贊助商吧
期待第2集

X-men 01 日版的Storm超正啊
返回列表