免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
http://forum.tgbus.com/viewthread.php?tid=1874978
有冇人玩過呢隻 ?
Riko 發表於 2011-4-6 15:13
GL好似有玩

我自己想玩左1,2先玩3
973# Riko
嗯 1,2是PS的 小P可以玩到
(線上高清)steins;gate 中文影像版
http://www.bilibili.us/video/av12826/index.html
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-8 22:24 編輯

997# 白河
(線上高清)steins;gate 中文影像版
http://www.bilibili.us/video/av12826/index.html
Kenz 發表於 2011-4-7 19:53
我還是推薦你看xbox版 笑點更多 尢其是你看線上版的2a部分
動畫斬情節斬得好兇
http://steinsgate.jp/darling/wpack.html
天音:先不管跳票的360版Phantom了 你覺得命運石之門Double Pack如何?
我:好像很抵買的樣子(咬布
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-10 21:16 編輯

今天領教了菲利斯.喵喵的能力
GL 你叫喜歡打中二宮野(岡部 倫太郎), 9郎, 宗蓮叔, 幹也,師岡 卓也的我情以可愖呢
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-10 21:29 編輯

http://www.lycee-tcg.com/rule_er ... 92J%81%40%93%81%8Eq
汁獅你可唔可以將刀子效果轉做"按制"發動
等5個仲要自己回合先殺一個人都由你 但消5張卡就真是-3-
我糟糕了(逃
gigilouis 發表於 2011-4-10 21:26
1027# gigilouis


糟糕了+1
白河 發表於 2011-4-10 21:31
兩位唔好又腦補= =
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-10 22:13 編輯
1021# Riko


鋼煉都打得,已經冇野冇可能~

期待出魔動王~
白河 發表於 2011-4-10 21:32
我覺得高智能方程式可以車死機/人最神奇
簡直是惡趣味
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-11 09:50 編輯
你們昨天有出來-.-?

---

那一張幹也?對應登場開效不成嗎?
大道寺知世 發表於 2011-4-11 09:29
跟同學去左教會 0廿0岩天悅係附近 玩左一陣
不過大部分時間係睇GL玩三國殺 我同佢先打左兩鋪lycee....

人間google效果那個
http://www.youtube.com/watch?v=NVwUR7tfb1E
我喜歡新畫法的高達  wing gundam好型
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-14 19:44 編輯
奇怪的比例
Riko 發表於 2011-4-13 12:55
不要在意外表的比例
只需要有真實版的close up就可以了 如wing gundam用光劍時, Exia用光劍和7劍時 肥仔開炮時的近身look
幻想世界的居民出現了
神大人二世出現了
Riko 發表於 2011-4-14 20:15
當你越過了龍騎士07的高牆後 就見怪不怪了
http://www.eastweek.com.hk/index.php?aid=11961
看圖猜猜地鐵站
Riko 發表於 2011-4-14 20:54
MK(1s

剛剛今日drama堂先拿佢在youtube條片來分析從小動作分析性格
下星期上堂要扮和自己性格完全不同的人的走路方式和舉止
我想份岡倫 睇下2集動畫有冇地方可以參考
我唔係想要這個回答(抱頭
返回列表