Kenz 當前離線
きららちゃん
岡倫係乜 Riko 發表於 2011-4-14 21:36
TOP
都係唔知係乜黎 Riko 發表於 2011-4-14 21:46
好窮 欠100万G 打幾隻次元獸先還到1G 點X算?=3=(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-15 18:05
bo 你PM左個個人拎左答覆未 佢如果唔賣俾你我就出手盒ST我Trade左佢 Riko 發表於 2011-4-15 18:44
不喜歡就是不喜歡 綠毛歡樂太多=3= 一係米鬼去學綠毛用埋D差唔多感覺既招式 oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:07
SOLID定LIQUID?=3=(巴 oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:16
冇人用大鐵衛 =3= ? 雖然我都未睇過呢套野 Wilson 發表於 2011-4-15 22:31
宜家既RE制作團隊真係不知所謂 三上真司望到2既劇情俾人咁玩真係唔知會有咩反應 -.- Riko 發表於 2011-4-16 11:10
1278# oz13msOO K島有人對佢評價高 識補給攻擊力又唔差 gigilouis 發表於 2011-4-17 10:08
睇完00電影版後遺症:喪玩setsuna-3- 窗 發表於 2011-4-18 21:31
機戰z2完成 好耐未試過一關爆7部機 orz gigilouis 發表於 2011-4-21 12:17
http://www.youtube.com/watch?v=VtL5EoUQx8M 唔經唔覺已經換左OP2 .. 等有時間就一次過追返 Riko 發表於 2011-4-22 11:46