免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
岡倫係乜
Riko 發表於 2011-4-14 21:36
命運石之門
青梅竹馬叫男主角的花名
都係唔知係乜黎
Riko 發表於 2011-4-14 21:46
你冇睇過更係唔知啦-3-
第2次机戰Z中
第8話(CB路線)後
一直為了賺SW点而燒綫
Hard mode維持中
現在剩4萬几
仲捱唔捱到呢?
好窮
欠100万G
打幾隻次元獸先還到1G
點X算?=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-15 18:05
我宜家欠990000G
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-15 19:15 編輯
bo 你PM左個個人拎左答覆未
佢如果唔賣俾你我就出手盒ST我Trade左佢
Riko 發表於 2011-4-15 18:44
回左 人地未覆
你有野trade?
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-15 22:37 編輯

暫定想練的作品/人物
100萬G男
天人4子
老馬修, 卡連, 冇人要千葉的話我就抱她回家去
古蘭.古蘭
斷空我NOVA
超重神Zwei
大鐵衛

後補單位:
斷空我FINAL(如有和NOVA的合體技的話
馬煎+Z
真三一
天元突破
不喜歡就是不喜歡
綠毛歡樂太多=3=
一係米鬼去學綠毛用埋D差唔多感覺既招式
oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:07
綠毛?
SOLID定LIQUID?=3=(巴
oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:16
仲有LAKE呢
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-15 22:43 編輯
冇人用大鐵衛 =3= ?
雖然我都未睇過呢套野
Wilson 發表於 2011-4-15 22:31
咦 呢個都會練
雖然先睇到第2集
上班族機械人動畫十分有趣
睇呢套你會見識到真正的紙裝甲和在手臂上裝鑽頭的壞處www
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-16 11:52 編輯
宜家既RE制作團隊真係不知所謂
三上真司望到2既劇情俾人咁玩真係唔知會有咩反應 -.-
Riko 發表於 2011-4-16 11:10
請詳細一下

我論制作團隊唔會令LEON退場
槍聲的可能性:
1.面具人射失
2.LEON開槍
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-17 14:09 編輯
1278# oz13msOO


K島有人對佢評價高
識補給攻擊力又唔差
gigilouis 發表於 2011-4-17 10:08
我現在想要部補給機....

2次Z hard mode進行式
打完vajira仲有4隻1萬血 2隻萬五血次元獸- -  教練我想過左版先
睇完00電影版後遺症:喪玩setsuna-3-
窗 發表於 2011-4-18 21:31
唔明
機戰z2完成
好耐未試過一關爆7部機 orz
gigilouis 發表於 2011-4-21 12:17
洗唔洗俾修理費?
http://www.youtube.com/watch?v=VtL5EoUQx8M
唔經唔覺已經換左OP2 .. 等有時間就一次過追返
Riko 發表於 2011-4-22 11:46
見到主角隻獸係度合體時覺得幾型&有點興趣
2次z 13話
看見Renton的回憶和表現
開始明白點解劇場版好過TV版
劇場版Renton好像成熟好多(?)

下黎睇睇先
返回列表