Kenz 當前離線
きららちゃん
SRWZ2 D 選擇支其實會唔會對拎到既機有影響 ? 例如問我去日本定去搵天上人個D Riko 發表於 2011-4-22 16:43
TOP
即係想要天元又想要天人唔得 ? Riko 發表於 2011-4-22 17:08
另 bobo 有野想搵我就打我手提 因為日頭有時會出左街唔係屋企 呢幾日爸爸都話你打屋企電話(555應該係你冇錯 ?)長響個唔停又唔收線佢又唔想聽好煩 而且屋企全部人都係夜晚返工日頭俾電話不停響嘈醒會訓唔返 ... Riko 發表於 2011-4-23 14:47
NOVA 超帥的 (改改改改改改 不過超獸合神一定要氣力130先開到 ? 葵開埋精神都係得110一定要等三回合以上好膠咁 .. Riko 發表於 2011-4-23 14:52
其實改機正常應該改咩先 ? 以前習慣係咩都唔理改哂武器+運動性+駕駛回避玩STR-AGI型 Riko 發表於 2011-4-23 15:16
Riko 發表於 2011-4-23 23:01
TO 小Q、白河、BO、GL 今日撞到果識既人,原來佢有玩RS,佢話佢有齊1到5代D野,而佢想放 有咩想要就請出聲。 大道寺知世 發表於 2011-4-27 01:00
X!我成X日都同人講早抖架啦=3=(被巴 oz13msOO 發表於 2011-4-28 23:40