免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1547# gigilouis

求價錢
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-1 12:24 編輯

1549# gigilouis
達巴和draw牌女坐咩機好?

我預定俾draw牌女坐無頼(zero機)wwww
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-1 16:26 編輯

純紅黑騎ver0.1
機:18
紅蓮貳式*3
蜃気樓*3
橙兄機*3
無頼(zero機)*3
月下(藤堂機)*3
3分補給艦*3
Paul*3

人:15
布丁伯爵*3
Zero*3
卡蓮*3
爸爸*3
橙兄(閃)*3

command:14
紅count*3
手形*3
j count or 喝采のマオ*3
絕對遵守之力*2
王之力*2
1552# Kenz


你係砌kmf定黑騎?
機同人都會有唔同-3-
gigilouis 發表於 2011-5-1 13:14
黑騎
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-1 21:50 編輯

蘭斯紅蓮雙機睇下有冇得跌 $90有點接受唔到....
可翔式,神樂耶,高文幾錢?
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-1 23:23 編輯
武士道你果然棒-3-"
gigilouis 發表於 2011-5-1 22:41
武士道你果然棒 +1
組3號deck, subaru deck, 大rainforce deck, 聖骸布士郎deck有望了
我都係覺得卡要拎上手玩先有癮

而且WS呢D冇技術可言剩係玩運既TCG完全唔岩我 - -
五更瑠璃 發表於 2011-5-2 00:49
WS雖然是冇技術和玩運 但優點是有根牲和愛都可以贏
根性 ?愛 ?
玩運就玩運啦
五更瑠璃 發表於 2011-5-2 01:04
我ws d卡係3年前的料 同人盡量打dam點還有機會贏
其他卡game用3年前的料和砌法實俾人控場控死
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-2 01:45 編輯

修正:
好多TCG係技術和戰術大多數都是用強卡和金錢堆砌出來(絕望
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-2 18:35 編輯
PSP 最後の約束の物語
先不管內容和畫面表現如何...
NORMAL模式下BOSS攻擊力設定暴高
一隻遊戲難度設定為硬派RPG
CG過場劇情不能SKIP實在是一大敗筆
硬派RPG就是死了GAME OVER是平常再組隊挑戰
但不能飛劇情真係衰過 ...
oz13msOO 發表於 2011-5-1 01:00
一開始玩我還以為打勇者鬥惡龍www
到現時為止一週目中 我已經看了約書亞動畫3次了=3=
開始有點火 準備去洗點讓絕望,薩沙和雙刀女開SP技=3=
到底SP技可以IMBA到那個地步, 我式目以待
想要一飛衝天的話,就放秘法吧(毆飛
oz13msOO 發表於 2011-5-2 19:24
傳聞有一個人便當的話 最後會變BE
BOBO 我貼左D卡落你個收卡帖度
ACG 自己唔推文一兩日就會跳左幾頁我懶
Riko 發表於 2011-5-2 19:53
ok(字數字數
我1分鐘前的留言fb幫我鬼隱了=3=
1632# 五更瑠璃
睇pm pls
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-3 22:05 編輯
至力
紅色 指定 1 合計 5 資源 5

常時 :場上的 GL 一個廢棄 , 這個場合 , 敵軍玩家敗北

[ ( ゚д゚) < 嘩哈哈哈哈 .. 這就是我的至力了]

C- 19700 出典 [COOL GALSS 反逆的GL]

M ...
五更瑠璃 發表於 2011-5-3 22:00
卡圖是GL哈哈笑
返回列表