免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
食左個辣左少少既公仔面第二日塊面就腫左 ..
呢D咩體質黎 wtf
http://www.moe.hk/profile-uid-174262.html
剛剛打電話過去發現好像是女孩子的聲音  ( ゚д゚)
( ゚д゚) < ?
回到家再看看個人資料才看到是女的  ( ゚д゚)
嗯  你問我這有什麼問題 ?  ( ゚д゚)
因為迷東方的女生很迷的樣子嘛 ( ゚д゚)
把交收地點由兆康西鐵站弄錯成旺角地鐵站我應該說好萌好萌還是什麼  ?( ゚д゚)
雖然我也只換了衣服未出門喇  ( ゚д゚)
雖然她好像已經到了旺角喇  ( ゚д゚)
書面語好迷  ( ゚д゚)
辣同腫有咩關係 =3= ?
Wilson 發表於 2011-3-5 14:33
好似話有D人受唔到太辣既野一食就會腫
亦有D人受唔到太油既野一食就會生暗瘡
神奇卡拉=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-5 14:49
有紀 -3-
/(◕ ◡◡ ◕)\ <當魔法少女的好處到底有啥?
78# Riko


開頭仲以為係
白河 發表於 2011-3-5 18:41
如果係既我一定講哂粗口
嗯 話說我和這網的兩個會員交收過
兩個也是女的-3-

http://www.moe.hk/profile-uid-175651.html
把交收地點由油麻地地鐵站弄錯成九龍塘地鐵站我應該說好萌好萌還是什麼  ?( ゚д゚) ...
窗 發表於 2011-3-5 18:55
女的 > 好萌好萌 ( ゚д゚)窗
男的 > D!U ( ゚д゚)窗

... ( ゚д゚) Q
bobo 你邊有比 比GL既球棒 比我
做乜同GL講話放左去我度 ?-.-
呀哈哈哈,只要習慣了就不會覺得痛
(by 藍毛
oz13msOO 發表於 2011-3-5 23:00
嗚哈哈哈 ,一副好色大叔的樣子 !
(by Q
小Q好萌 ( ゚д゚)
窗 發表於 2011-3-6 01:27
窗棍壞掉了 ( ゚д゚)
印像中開月光時你有提過GL要球棒
跟住俾左球棒
可能記錯....
兩位都要球棒多到唔知邊個打邊個
Kenz 發表於 2011-3-6 10:12
我剩係問你拎左2張俾自己用
GL話要  叫我同你講  係你打電話黎我先講俾你聽
邊有可能好多多到唔知邊個打邊個喎
你看到那會員名字難道不會想到甚麼的嗎( ゚д゚)
該說你是天然呆還是甚麼( ゚д゚)
窗 發表於 2011-3-6 16:03
嗯 ?我知道那是你喔 ( ゚д゚)
但是那個那個和你說的有什麼關西嗎 ? ( ゚д゚)
重新點卡後
我錯了...
Kenz 發表於 2011-3-6 18:51
汝這個笨蛋 ( ゚д゚)
返回列表