免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
我們同調了呢
笑X死我好黑心?=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-24 23:00
正當郭某為「戰績」沾沾自喜之際,當晚政府就澄清「謠鹽」,鹽價很快回復正常。
郭要求退還差價時,商家卻以他沒有票據予以拒絕。
看著一屋食鹽,郭欲哭無淚。

~ 3 (攤手
554# gigilouis


所以我暫時都係當最後補多hit算~~
白河 發表於 2011-3-24 23:05
唔係想搭其他野拉高總打點/拉直DF換人我覺得直接用椎子仲好
560# Riko


問題係我諗唔到有咩人可以拉到打點,
就算諗到用咩搵唔搵到都係一個問題~~
白河 發表於 2011-3-24 23:13
椎子
虛櫻
臣下禮
任何3APDB1人CH
唔想玩花場既來來去去都係呢D ?
而且全部都唔難搵
XG7出左....
我冇去留starter.....
Kenz 發表於 2011-3-24 23:17
所以 ?
靠夭 以為有用send在個triangle of life的email出去就慘遭巴臉= =
Kenz 發表於 2011-3-24 23:12
睇完
不過都係唔明你想表達乜野
可能買唔到(?)
Kenz 發表於 2011-3-24 23:19
請同型英帥靚正既大佬音鬥快
你睇完我send俾你封email就明
Kenz 發表於 2011-3-24 23:28
蝦米
埃莉奧特 ・゚(ノд`゚)
愛麗絲 ・゚(ノд`゚)
睇你的hotmail啦
Kenz 發表於 2011-3-24 23:46
又要入msn
好麻煩 ,,
http://en.wikipedia.org/wiki/Triangle_of_Life
http://baike.baidu.com/view/1599139.html?goodTagLemma

靠夭 以為有用send在個triangle of life的email出去就慘遭巴臉= =
Kenz 發表於 2011-3-24 23:12
都係唔明你想講D咩 .. Orz
白河你鍾意 Yuki ?

( ゚д゚) < ...
( ゚д゚) < sayori 這傢伙04年到底幹了什麼啦
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
577# Riko


嗯嗯~~
白河 發表於 2011-3-25 00:27
白河你鍾意 zu (ry
返到屋企上面書睇衰人個Wall睇睇下咁就一個鍾
消磨時間好方法 ?
沖涼訓覺潛
啊啊啊!!!(爆衣
Kenz 發表於 2011-3-26 00:02
!! (驚
... (不斷後退
返回列表