Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
我們同調了呢 笑X死我好黑心?=3= oz13msOO 發表於 2011-3-24 23:00
TOP
554# gigilouis 所以我暫時都係當最後補多hit算~~ 白河 發表於 2011-3-24 23:05
560# Riko 問題係我諗唔到有咩人可以拉到打點, 就算諗到用咩搵唔搵到都係一個問題~~ 白河 發表於 2011-3-24 23:13
XG7出左.... 我冇去留starter..... Kenz 發表於 2011-3-24 23:17
靠夭 以為有用send在個triangle of life的email出去就慘遭巴臉= = Kenz 發表於 2011-3-24 23:12
可能買唔到(?) Kenz 發表於 2011-3-24 23:19
你睇完我send俾你封email就明 Kenz 發表於 2011-3-24 23:28
睇你的hotmail啦 Kenz 發表於 2011-3-24 23:46
http://en.wikipedia.org/wiki/Triangle_of_Life http://baike.baidu.com/view/1599139.html?goodTagLemma 靠夭 以為有用send在個triangle of life的email出去就慘遭巴臉= = Kenz 發表於 2011-3-24 23:12
577# Riko 嗯嗯~~ 白河 發表於 2011-3-25 00:27
啊啊啊!!!(爆衣 Kenz 發表於 2011-3-26 00:02