妹妹呢種生物真係好X討厭
一時就行埋黎搵你講野錢住你唔肯放
一時同佢講句野就 "唔好煩啦" , "行開啦" 門都鎖埋踢開你
同你大小姐講野仲要睇你心情你當係乜水
最犀利係全屋人一同佢有碰撞就當住你面噴消毒藥水 (嗯 ,我望到都覺得爸爸媽媽D EQ好好野
日日返到屋企就走入房衫都唔換對住個FB/出去睇電視/同朋友講電話對到訓覺
訓覺之前又唔熄燈又唔熄電視又唔掉食完D野又唔熄熱水爐晚晚都要人幫佢執手尾
未夠歲數唔俾佢打工又話佢D朋友點點點
佢話要新電話
媽媽又買俾佢
佢話要IPHONE
某爸又買俾佢
過左一個月又想追新款結果又買俾佢
話冇Wifi冇得玩IPHONE又即刻買無線TPLINK俾佢
幾個月換幾部新電話日日銀包都有錢俾佢用都唔明佢打工打工黎做乜X野
點睇都係佢同學打工自己又想學人
買完俾佢多謝都唔講聲買完就態度即變真係超好野
又話咩屋企人唔理解佢
開口埋口都係朋友係咁朋友係咁
望到佢我真係越黎越憎X個D朋友第一位屋企人無所謂既人
學校度好似又認人做大佬又認人做家姐仲成日返屋企9UP話俾我地聽
咁鍾意你D豬朋狗友又認親認戚咁唔想係度咪去人地屋企住囉WTF
已經決定下一次/以後佢一同我講野我就 "行X開啦唔好X煩我"咁回佢
佢唔尊重人憑咩要人尊重佢 |