免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
我們結 (ry
Wilson 發表於 2011-4-14 23:47
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
1128# Riko


呢首固然棒,(係洗腦)
岩岩睇完套學美,先覺得唱d慢歌都唔錯~
白河 發表於 2011-4-14 23:47
近排都係鍾意God only knows同黑崎真音D專輯
第2次机戰Z中
第8話(CB路線)後
一直為了賺SW点而燒綫
Hard mode維持中
現在剩4萬几
仲捱唔捱到呢?
Kenz 發表於 2011-4-15 01:00
載點 !(手
緋彈開播 !等熟肉 !
是上面這個人物同時有這5種能力

基本上最後的能力差不多是最後才出現用來婊主角的啦

因為主角也是開金手指開很大的傢伙030
大道寺知世 發表於 2011-4-15 01:50
櫻好可愛紗雪好帥雙槍好帥skill名好帥妖精帝國FRIPSIDE果然棒
聽人講劇情好中二不過對剩係收圖收歌既我冇影響 (挺
不過出左咁耐你先玩 ?
一堆OPED插曲我都收左好耐聽左好耐
雖然之前追加版好似加左新曲我都未搵
1158# Riko
上TGBUS有
不過要用強國軟件-3-

乜你都玩機戰既咩=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 16:34
115優蛋 ?我唔識更新未更新到用唔到


少囉
以前剩係玩過
阿法
OG2
W
主要係因為次次都迫我用勇者王萬能俠個D唔鍾意既機搞到冇乜興趣玩
所以OG我其實幾鍾意
緋彈1熟肉完食
Battle Shooting 好無力
不愧係JC ?
OP歌普通畫面冇動感
ED歌唔好聽畫面好奇怪




一如所料亢奮狀態金次很帥很帥很帥 (ry








名偵探Riko

動畫版連剛氣小哥都變帥了
bo 你PM左個個人拎左答覆未
佢如果唔賣俾你我就出手盒ST我Trade左佢
回左 人地未覆
你有野trade?
Kenz 發表於 2011-4-15 19:10
XG5 王家直線斬
1178# Wilson

天元d機仲要高防都不行~~ ...
白河 發表於 2011-4-15 20:34
卡米拿 :先不要管防不防了 ,你覺得我們兄弟倆的鑽頭怎麼樣 ?
原來驢仔有SRWZ2  ( ゚д゚)
剛出不久驢子中伏機會超高
Wilson 發表於 2011-4-15 20:48
來源勁多應該真野 ?
EMULE上次米教過你睇真假羅
真是的-3-
oz13msOO 發表於 2011-4-15 20:56
上次都講左睇唔明你個教學咯 (拍桌
SO SAD...=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:08
一係你用文字說明唔好用圖片說明 =3=
CODE GEASS 系
SEED 系
鑽頭
斷空我NOVA
00

有興趣又會練既應該得呢D
返回列表