免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
英文驢的話,在TRANS-AM...不TRANSFER內
下載檔案連接了其他用家後
(SOURCE數目會上升,PROGRESS條BAR會變藍)
係個下載項目上面RIGHT CLICK選DETAILS
開啟後上面項目欄選NAME一項
會見到其他用家使用的檔名和來源數
...
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:27
中文驢 (轟
黑正樹 ?
性劍呢D路人我都冇興趣練
NOVA 機設比較帥咩 (1s
黑正樹咩黎黑正樹咩黎
http://games.qq.com/a/20110413/000090.htm
搵搵下情報圖就望到載點
驢既速度好微妙搞到我唔知用唔用呢個好 ..
俾蚊咬 .. 嗚嗚 !
MF D 機勁唔勁 ?
WTF ! ?
真蛇 ! ?
Wilson 發表於 2011-4-15 22:10
阿Wilson君 !
咦 ?  
人非聖賢 , 眼殘難免 =3=
Wilson 發表於 2011-4-15 22:13
人非聖賢 , 眼殘難免 X
失禮 , 咬到舌頭了 O
緋彈亞里亞整體上幾好
只有又係釘宮-3-"
gigilouis 發表於 2011-4-15 22:15
如果你有追開小說會發現唔係先奇怪
赤松由第一集開始已經有心推阿釘做配音
雖然我除左阿釘都諗唔到邊個適合配ARIA (聲優知識不足
蚊 擊破 !
Riko 得到 9 點經驗值 !
由第一集開始已經想動畫化
野心大到呢...=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:26
嗯 .. 這是繪師的力量 !
只係本人唔中意釘宮-3-"
gigilouis 發表於 2011-4-15 22:52
係喇係喇奈奈廚 -3-
冇G掉都唔知打來做乜=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:46
... =3=
IPTOUCH RE4 完全唔好玩
劇情關卡飛一堆
動作模組差
操作方式差
地圖資訊大幅下降
以IPT既感壓要由射擊命中切換到跑再切換踢擊難到你唔信
感壓位置又設定得太近搞到成日感應錯誤
最大問題係以IPT既熱壓輕觸式操作其實根本唔適合玩動作遊戲
唔關奈奈事囉-3-
我只係對釘宮同平x綾有反感
gigilouis 發表於 2011-4-15 23:03
我幾時有話關奈奈事喎
叫你奈奈廚係指你鍾意奈奈唔鍾意阿釘
都係個句我冇聲優敵視症
通常只有1.鍾意2.冇興趣冇唔鍾意
既然都冇興趣當然唔會有反感 (茶
返回列表