Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
英文驢的話,在TRANS-AM...不TRANSFER內 下載檔案連接了其他用家後 (SOURCE數目會上升,PROGRESS條BAR會變藍) 係個下載項目上面RIGHT CLICK選DETAILS 開啟後上面項目欄選NAME一項 會見到其他用家使用的檔名和來源數 ... oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:27
TOP
WTF ! ? 真蛇 ! ? Wilson 發表於 2011-4-15 22:10
咦 ? 人非聖賢 , 眼殘難免 =3= Wilson 發表於 2011-4-15 22:13
緋彈亞里亞整體上幾好 只有又係釘宮-3-" gigilouis 發表於 2011-4-15 22:15
由第一集開始已經想動畫化 野心大到呢...=3=(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:26
只係本人唔中意釘宮-3-" gigilouis 發表於 2011-4-15 22:52
冇G掉都唔知打來做乜=3=(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:46
唔關奈奈事囉-3- 我只係對釘宮同平x綾有反感 gigilouis 發表於 2011-4-15 23:03