免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
( ゚д゚) < 780$四張早苗比人收左
( ゚д゚) < 媽媽!
窗 發表於 2011-4-20 20:29
( ゚д゚) < 咁貴都有人買
( ゚д゚) < 你要乜,我有多過一就放
( ゚д゚) < 話說我唔知價
窗 發表於 2011-4-20 21:27

月早苗$25

月芙蘭$30

宙諏訪子$20

陰陽玉$20

紅霧異変$35

RE月姆Q$35

RE西行妖$45

U姆Q$3
......
朋友話送哂D PM卡比我,我以為好少
點知成三個鞋盒加三本簿
我玩左八年都無佢咁多卡..
窗 發表於 2011-4-21 11:49
( ゚д゚) < 真好呢真好呢
http://www.youtube.com/watch?v=VtL5EoUQx8M
唔經唔覺已經換左OP2 .. 等有時間就一次過追返
1327# Riko


換左冇耐,
超進化之後既高吼獸樣唔多掂~
白河 發表於 2011-4-22 12:14
好耐冇追過動畫唔知道
邊隻
OP2 唔係阿光唱已經可以算係破壞傳統
等緊CORE PRIDE正式版
暫時都係得30SCM有得聽OP要等第二集先有
相比起 AO NO EXORCIST
ARIA 我睇得好脫力
JC 請加油
SRWZ2 D 選擇支其實會唔會對拎到既機有影響 ?
例如問我去日本定去搵天上人個D
見到主角隻獸係度合體時覺得幾型&有點興趣
Kenz 發表於 2011-4-22 16:39
加入後音音形像破壞
興趣 - 30
終於明白OP2違和感既正體係乜
原來(偽)女主角同拖油樽唔見左
即係想要天元又想要天人唔得 ?
http://www.youtube.com/watch?v=vvmhCjMWXak
搵到唔係CM既版本 !
小Q check PM pls
Kenz 發表於 2011-4-23 11:05
天悅

bobo 有野想搵我就打我手提
因為日頭有時會出左街唔係屋企
呢幾日爸爸都話你打屋企電話(555應該係你冇錯 ?)長響個唔停又唔收線佢又唔想聽好煩
而且屋企全部人都係夜晚返工日頭俾電話不停響嘈醒會訓唔返
月早苗$25
2
月芙蘭$30
0
宙諏訪子$20
1
陰陽玉$20
2
紅霧異変$35
2
RE月姆Q$35
2
RE西行妖$45
1
U姆Q$3
3
窗 發表於 2011-4-22 20:31
呢個係你有既數定放得既數 ?
返回列表