免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
唔會-3-
分支完結會比返齊你
gigilouis 發表於 2011-4-22 23:13
嗯 .. 被騙了
1329# Riko

http://ariaaki.mysinablog.com/in ... p;articleId=2914845

音音後面個隻就係超進化後既高吼獸,
同X5相比,明顯X5型得多~~

OP唔係阿光,好似係話間公司唔搵佢唱的~ ...
白河 發表於 2011-4-22 23:02
金仔二世

破壞傳統 !
NOVA 超帥的 (改改改改改改
不過超獸合神一定要氣力130先開到 ?
葵開埋精神都係得110一定要等三回合以上好無奈
學特別skill
個人推薦 氣力+(擊破)

NOVA有時第3turn0岩0岩好開超獸合神(不用氣合
Kenz 發表於 2011-4-23 15:04
其實改機正常應該改咩先 ?
以前習慣係咩都唔理改哂武器+運動性+駕駛回避玩STR-AGI型
超級系當然改裝甲 (暴汗
<?  點解  因為回避差 ?
不過葵的防好似麻麻地 , 我建議改運動性(L中我運裝都改)
< 運裝 ?

個人建議 (未必適用於Z2)
先武器3改 ---> 防(S系)5改/運(R系)3改 ---> EN5改 ---> 武至5改
---> 防(S系)8~10改/運(R系)5~6改---> 餘下的EN ---> 武
< 3改係唔係即係指改住三格先 ?
< 想練一部機點解唔全部野都改滿佢 ?
Z2有PP系統 ?
有加點數全加格/射 , 機體有分身的加點技量

不過想齊SR以上建議絕不適用
< SR ?
Wilson 發表於 2011-4-23 17:07
一開始是鷹形態  所以3改運動性至135 務求不要被彈+可以輸出
< 被彈 ?
之後4改武器 如果對AT或MS命中不夠可以改一改照準 3改就差不多
裝甲可以遲少少改 因為機械人形態先會運動性高裝甲低
< .. ? 明明超獸合神之後係運動性Down裝甲Up
我是分散投資 NOVA之外 我都改主角 天元 甲兒 三一 務求3回清場拿SR point

PP系統方面 投資在特殊skill效率高過升能力
通常學左氣力+成系先再學其他技 比較泛用的是氣力+(擊破) 超級系厚甲可以學氣力+(DAMAGE) 如果機體在110氣時可以開到大技如wing gundam 可以考慮學斗争心
< 宜家葵剩係學左斗争心同氣力+(擊破),出場氣合 >氣力 = 120 ,
跟住想儲PP學ESAVE ,
防禦同連續行動有冇實用價值 ?

我而家試緊底力流 即是底力L9配見切(回避命中+10%)或guard(食敵人80%DAMAGE)
但升底力消耗極多PP,L1-5效果不明顯和不適合用在hp回復的機

關於特殊技能這裏有詳細說明http://bbs.duowan.com/thread-19269768-1-1.html
Kenz 發表於 2011-4-23 18:02
放得
窗 發表於 2011-4-23 18:17
其實你NP中左乜
冇諗住砌Deck玩 ?
SRW 既鋼彈真係冇用
成日會爆要修理既都係00系之類
修理一次仲要6000都係剩係用lockon同ariruya算  - -
bobo 你仲要唔要換裝卡里斯
仲有冇其他野要 (lycee ,rs)
另外聽日帶risingixa俾我
自用
(main)
(main)
(main)
1.0小惡魔*4
1.0白莉莉*4
1.0阿求*4(main)
1.0夜雀*3
2.0海棠*4
3.0露絲*3
2.0賽錢*4
3.0美鈴*4
3.0隙間*3
3.0橙*2
早苗靈夢alice
都唔識玩(攤手-3-
窗 發表於 2011-4-23 23:57
神盒 ?

教你囉 -3-
我教唔識仲有Lycee廚人知世
不過都要你諗左玩咩色咩人先
宜家既銀符律除左雪之外多數都係用UC多過用R
UC去KENSAN度收就得
1364# Riko


你地聽日大概幾點到!?
時間就到既話我去完RG過黎~~
白河 發表於 2011-4-24 00:27
1:30-2:00 ?
駛唔駛拎埋愛麗絲比你
要我聽朝再搵
1352# Riko


插曲阿光都有唱的,
不過感覺好大違和感~~~
白河 發表於 2011-4-24 00:28
第一集個首 ?
唔好聽
1371# Riko


個幾隻野合體播個首,
聽落去好明顯同阿光風格唔夾~
白河 發表於 2011-4-24 00:36
http://www.youtube.com/watch?v=MILOH_1lzp0
咁多代最燃OP始終都係ヒラリ
數碼之魂 !充入 !!(拍機
(照Wilson

Riko 發表於 ?
突然間諗起我以前好似打過D咁既野 ,, (?
返回列表