免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1375# Riko


我都係覺得Butter-Fly好d,

呢輯其實好唔好睇??
我見之前三色台播過,好似幾悶甘......
白河 發表於 2011-4-24 00:57
個人排名 01 = 04  > 05 > 03 >>> (無法超越的隙間障壁) >>> 02

01.
經典 ,回憶美化 ,嗯

04.
接受到戰魂系統其實無冷場好好睇 ,
當然好多數碼廚都因為人>數碼獸好反感咁

05.
= savers ,
有帥有燃有爸爸 ,
雖然畫功(超)崩壞
雖然有第一次覺得完全冇魅力既女主角 ,配音仲)略(
雖然OP欺詐一半皇家騎士完全冇出過場

03.
個人評價普通 ,
不過ED同OST我最鍾意既一輯  

02.
黑歷史
收完歌可以無視 (廚 - -

XWars未睇

03 劇場版 - 夏日大冒險
01 劇場版 - 我們的戰爭遊戲
呢兩套都好好睇
想睇可以借DVD俾你
1360# Riko
Yes
大部份超級系pilot迴避超差 , 防禦OK~好好
靠防禦食飯生存率高過食迴避

裝甲+運動性


依家機戰玩唔到無雙
真實系有疲勞系統 , 超級系食EN好兇
全改的話使受到改造的機減少 , 會仲難打
二周目以 ...
Wilson 發表於 2011-4-24 01:53
嗯 .. 熟練度有咩用 ?
當時大家還年少啊 (菸
Wilson 發表於 2011-4-24 02:00
我覺得我宜家都仲係會打得出呢D野既人 (茶
不意外
我們在年內不是玩過pkm版 ?
Wilson 發表於 2011-4-24 02:23
http://www.youtube.com/watch?v=e ... ure=player_embedded
w
Xbox360 最想買的三隻game:
http://5pb.jp/games/muvluv/
http://steinsgate.jp/darling/wpack.html
http://www.phantom360.net/
咦 部360變左AVG專用機!?
Kenz 發表於 2011-4-24 10:06
我買個D既全部都係槍Game

手上那隻 (ry
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件

好萌
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
點先算神點先算唔神

when-3-
窗 發表於 2011-4-24 22:20
有應募有閃早苗有閃靈夢


決定左打咩色咩人先 !
星期日囉
完全想像不到卡拉會買呢d game-3-
有乜?
窗 發表於 2011-4-24 22:26
biohazard5
Dspace
玩正版好貴所以冇乜買過碟
Z2的PP麻...

底力對雜魚有用但對老闆呢...
半條血我想還是不要冒欠比較好(拖
S系中期後期大都有鐵壁/精神倉庫/自帶底力...
R系被一炮紅血底力迴避力大UP倒是很有喜感=3=
不過我想這個是看運氣吧去手動就有點那個.. ...
oz13msOO 發表於 2011-4-24 23:50
雞戰廚人斧 =3=
小Q,剛剛收RS問人收到

毛毛塔羅斯,特別版X3=$40

卡B圖HF x1=$40

7-真劍紅
大道寺知世 發表於 2011-4-26 09:11
咩人黎 (Qoo06
http://www.youtube.com/watch?v=eyXKnOIKgeM
正式版OP
神曲確認
出雲同原作比可愛左十倍
制作組俾GJ你
保持一二集高水準希望唔好搞個原創結尾出黎
所以我就說...(ry

真劍紅我相信開$20是沒問題的,可惜還是貴了$10



想問卡他古(金字) 大約多少錢?想問他一次過收好不用下次找

---

超棒

http://www.youtube.com/watch?v=N69F4l4WMks&feature=related ...
大道寺知世 發表於 2011-4-26 15:42
15~20

---
東方聽咁耐我都係最鍾意呢兩首
http://www.youtube.com/watch?v=OPECzR9ffn4
http://www.youtube.com/watch?v=YhB0JyNllMs
地靈殿(0s
窗 發表於 2011-4-26 17:40
日宙 (1s

RiP
唉 QQ
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
返回列表