免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
TO 小Q、白河、BO、GL

今日撞到果識既人,原來佢有玩RS,佢話佢有齊1到5代D野,而佢想放

有咩想要就請出聲。
大道寺知世 發表於 2011-4-27 01:00
RS
黃色5000BP氣傳獸    NR
3分閃KABUTO   SR
3分閃FAIZ (555)    SR
恐龍綠    SR
忍者黑  R

XG
小露保  R
WCJX       SC
7- 真劍紅      SR
閃 Accel(A哥)   SR
才剛看了1,2
第2集就已經是高潮
4月番組暫時最滿足一套
不過高潮過後第3集進學院應該進入冷靜期
識下同學學下理論打下雜魚這樣吧

看完動畫感覺BGM不錯
去翻了翻STAFF
MUSIC:澤野弘之
應該會收吧-3- ...
oz13msOO 發表於 2011-4-26 22:08
最滿足 +1
雖然今季我剩係睇左兩套咁多
http://orenoturn.com/goods_image/A22656_Z4

0hand draw2人好勁-3-
gigilouis 發表於 2011-4-27 21:07
地味
出之前唯一想要既玲愛制品版偏偏咁勁
即係叫我放棄姐
小Q的夢想

南‧無‧三

http://orenoturn.com/goods_image/A22585_Z1
大道寺知世 發表於 2011-4-28 20:13
少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
我論你有更想要的東西

http://orenoturn.com/goods_image/A22674_Z1
大道寺知世 發表於 2011-4-28 20:50
NP field 力場
NP自動無視SYSTEM
(望住上一代有三張NP都想要既某Q
(望住WS兩張零零RU都想要既某Q
(望住俺妹幾張零零RU都想要既某Q
(望住繪圖版OHD都想要既某Q
(望住好多野都想要既某Q

.. 唉
人冇夢想同條咸魚有乜...(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-28 21:09
咕咕
所以蟲之歌真係成堆咸 (ry
個人有咩問題-3-
gigilouis 發表於 2011-4-28 21:28
普通
如果有對手對應宣言不能我論從此之後沒有誰可以打倒日屬。
大道寺知世 發表於 2011-4-28 21:30
可對應 >弱
不可對應 >強
都係好似聖咁1Game1次包埋基本能力宣言不能又正常又有強度好
話說某Q妹這星期又變正常了

.. 這種反覆無常算什麼嘛 (圈
要不要去裡伏見稻荷神社許願?
大道寺知世 發表於 2011-4-28 23:03
        |\           /|
        |\\       //|
       :  ,> `´ ̄`´ <  ′
.       V            V    
.       i{ ●      ● }i    許願 ?
       八    、_,_,     八
.         / 个 . _  _ . 个 ',
   _/   il   ,'    '.  li  ',__
1492# Riko


反叛期?
白河 發表於 2011-4-28 23:03
唔知
一時好討厭成日發神經口氣串到乜咁
等我決定唔同佢講野無視佢
之後隔一排又好正常搵你講野我玩下你你玩下我關係良好
其實其他兄弟姐妹係唔係都係咁
返回列表