Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
TO 小Q、白河、BO、GL 今日撞到果識既人,原來佢有玩RS,佢話佢有齊1到5代D野,而佢想放 有咩想要就請出聲。 大道寺知世 發表於 2011-4-27 01:00
TOP
才剛看了1,2 第2集就已經是高潮 4月番組暫時最滿足一套 不過高潮過後第3集進學院應該進入冷靜期 識下同學學下理論打下雜魚這樣吧 看完動畫感覺BGM不錯 去翻了翻STAFF MUSIC:澤野弘之 應該會收吧-3- ... oz13msOO 發表於 2011-4-26 22:08
http://orenoturn.com/goods_image/A22656_Z4 0hand draw2人好勁-3- gigilouis 發表於 2011-4-27 21:07
小Q的夢想 南‧無‧三 http://orenoturn.com/goods_image/A22585_Z1 大道寺知世 發表於 2011-4-28 20:13
我論你有更想要的東西 http://orenoturn.com/goods_image/A22674_Z1 大道寺知世 發表於 2011-4-28 20:50
人冇夢想同條咸魚有乜...(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-28 21:09
個人有咩問題-3- gigilouis 發表於 2011-4-28 21:28
如果有對手對應宣言不能我論從此之後沒有誰可以打倒日屬。 大道寺知世 發表於 2011-4-28 21:30
要不要去裡伏見稻荷神社許願? 大道寺知世 發表於 2011-4-28 23:03
1492# Riko 反叛期? 白河 發表於 2011-4-28 23:03