免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
另外外國GAME評出左
普遍睇 :
操作
打擊感
視覺
大部份外國雜誌都錶到HIHI冇人讚咁
克里斯篇俾人錶學戰爭機器學祕境打槍戰9唔搭8


老實講我都覺得同人拎槍對射根本已經唔係BIO而係其他遊戲黎
不過我最接受唔到都係個傭兵模式囉
打擊感同視覺做得差係事實
BIO唔係戰爭GAME都係事實
呢個我覺得佢地好客觀冇評錯
仲我有講既外國評分係好多間都有唔止係一間
6代36家媒體平均69 ,4代82家平均96 ,到底是媒體問題還是遊戲本身問題,結果應該很明顯了吧
(BGGUwHYA)(12/10/02 14:33:49)
QTE方面我未玩唔知係唔係真係好多好煩
翻滾同滑動動作我覺得回避好方便冇問題 ,唔似佢地講咁不知所謂
但係缺點剩係玩DEMO已經好明顯
好多地方都有同樣既意見觀點
我唔覺得呢樣野仲有得硬凹囉 =3=
game上親受歡迎榜既10隻有7集都係打槍game~
白河 發表於 2012-10-2 17:39
照咁講BIO都係TPS
同樣係打槍Game點解BIO6會俾人評到咁 ?
偏見 ?你真係覺得人地外國XX間GAME評都有偏見咩 ?-333-
http://www.carddas.com/crusade/special/mc6_pub.html
望住部29..
比之前果部更強大...
Arbalest優 發表於 2012-10-2 18:22
3.6換裝有少少高
不過防禦除去效果好強
阿堅我打警車個度依然成日見到簽名個畫面 ..!=3=
很滿足吧?=3=
oz13msOO 發表於 2012-10-2 19:08
嗯  這是很好的(毆
Kenz 發表於 2012-10-2 19:08
呀啊 ~~~
同其他lv1任差咁Q遠 囧囧囧囧囧 ...
Wilson 發表於 2012-10-2 20:09
目標係雜兵你走去打王咩
如果武器冇升過就等同越級挑戰唄
隻大狗連兩個老手朋友打都唔贏
Wilson 發表於 2012-10-2 20:09
...... 咁仲算老手 ?
(蹲牆角
成就感
EXP
素材->越級裝備=3=
oz13msOO 發表於 2012-10-2 20:39
M就M啦 !=3=(巴
單挑無雙的Q....=3=
oz13msOO 發表於 2012-10-2 20:39
LV1出現既應該係指原種獅子 ?
獅子都打唔贏冇資格叫做老手 !=3=
2045# Riko


係有8個COIN或以上 對面OUT完GAME 唔會返黎
自己部機唔會OUT GAME的
Arbalest優 發表於 2012-10-2 20:54
睇錯左8個COIN後面既係ない唔係なった ,,
失禮 ,咬到舌頭了
竟然要我重拎戰神依個名-3-
gigilouis 發表於 2012-10-2 20:57
(噗
當打到越級裝備/越級刷經
M就會進化成S!=3=

你個有得解
當單挑的時候
BOSS的行動比較易理解
當攻擊目標變成兩個
除非有做好分工
玩家對BOSS的行動掌握就會有偏差!=3(拖 ...
oz13msOO 發表於 2012-10-2 20:53
衰人你聽到啦 !=3=
仲唔快D試下單人打爆隻獅子 !=33=
人地米試左單人比獅子打爆羅=33=
oz13msOO 發表於 2012-10-2 21:06
咪就係要佢繼續M直到打爆隻獅子囉 !=33=
為左進化成S !=333=
比起進化
4人圍毆才是王道吧?=333=
oz13msOO 發表於 2012-10-2 21:10
咁樣佢一世都只會係Milson !=3=
你覺得這樣下去可以嗎 !可以嗎 ?!=333=
你一直就是戰神 不是嗎?
Kenz 發表於 2012-10-2 21:20

唔係大隻 (ry
[s]在159係有人叫佢戰神[/s]
Kenz 發表於 2012-10-2 21:27
.. 我知 -______-
返回列表