免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
一直講緊這個貼裏面的本多和雙機
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=75877&extra=page%3D1
Kenz 發表於 2012-12-8 19:01
雙機我係打分身可能用唔到
Kenz 發表於 2012-12-8 10:48
... 我已經不懂堅棍你在想什麼了 !
成功
屌 ! 手動換碟真係覺得好易整壞
Wilson 發表於 2012-12-8 19:12
???
手動即係點 ?
夾硬扯個光碟盆出黎 ?
二代開$180@3
赫萊托利開$320@3
同我收返黎既價錢一樣
有冇問題 ?
冇問題某Q就PM佢
做連動好似唔太夠咁..
Kenz 發表於 2012-12-8 19:39
咁你又話收 ..=3="
冇問題
Kenz 發表於 2012-12-8 19:35
Si
Done
搏EB出時有得升
Kenz 發表於 2012-12-8 19:51
......=3="
其實係搏大左(掩臉
Kenz 發表於 2012-12-8 20:01
......
http://www.youtube.com/watch?v=WKtVFMgvcIc
動畫版PV好棒的感覺
看到小林靖子就知道劇本不會被亂搞

觀眾 :哦哦哦哦哦哦 !有可能每集都保持PV一樣的水準嗎 ?!
製作組 :作夢唄


點解梶裕貴會咁多人討厭佢 ?
因為聲線冇變化=無實力 ?
http://www.youtube.com/watch?v=-cDT43re0qk
買左幾年玩左咁多次宜家先知一開始向右走會有(拖走)呢段劇情 ..(超汗
http://www.shiner96500.com/bbs/h ... do=blog&id=3067
本多二代被叫作拖台錢UNIT我還真是第一次見
6點叫橫推耶 ,這種效果很正常吧 ?
而且一個避效就解決了還未計沒有配套就飛不起來這大問題
這叫不要臉那聖八和亞魯比昂算啥 ?
感覺根本就是牌品不好輸了就找人來罵唄 (攤手
白孃單機藍色UNIT有圖
M ?
1632# Riko


拖台錢其實點解?
Arbalest優 發表於 2012-12-9 08:48
"DUMP波鍾"
一次過拖返哂神知第一季大部份角色OST返黎
鏘鏘 !又係外置HD出動既時候 !
信棍一陣記住帶境界裝填人 -33-
返回列表