免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
M個張真是差了一截
Kenz 發表於 2012-12-10 18:59
M是CAP圖唄
cap都搵張美圖吧
看看基友
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/ac03069
Kenz 發表於 2012-12-10 19:03
其實我又唔覺得M版差得去邊
係卡圖朦左少少咁
藍色張5點抽卡邊個諗出黎
有呢張仲邊會用舞空抽卡



普通強
前者雙戰區打手 ,後者對面冇STRIKE就等於無限擋
當然前題係出到場又上埋人
我的回合 !抽卡 !
無限合體拳 !攻擊表示 !

擊中本國 !發動合體拳效果 !
我的回合 !抽卡 !
無限合體拳 !攻擊表示 !
擊中本國 !
發動指令 !

又是我的回合 !抽卡 !
無限合體拳 !攻擊表示 !
擊中本國 !發動合體拳效果 !
又是我的回合 !抽 (對方反桌
頭翅唔係宜接搶左倨人過黎咩-3-
gigilouis 發表於 2012-12-10 21:03
搶走之後視作無內文卡配置上頭翅度
然後頭翅配置上對方部機度
我既理解係咁 ,始終係日文可能會錯
我理解係搶交戰一個人但係搶左返黎就冇左TEXT
gigilouis 發表於 2012-12-10 21:10
咁你解釋下最後一句 :
做乜一開始 唔直接視作無內文配置卡搶過黎部機度 而要 先配置上頭翅度 ?-3-
當人坐左機
但冇TEXT同修正
gigilouis 發表於 2012-12-10 21:14
C卡會咁威 ..)333333333("?
http://www.carddas.com/crusade/special
瑪莉超厲害
SR超超超厲害
金がなし . . . =3=o
Wilson 發表於 2012-12-11 19:39
偶TMD信你 !
開左一盒AQ3
無限合體拳M同MP各一
即係要我跳落去玩紅創聖 ?
Wilson 發表於 2012-12-11 19:41
好棒 =3=
盒P中乜 ?
M中乜 ?
我年中才剛欠下100萬G
上月又欠下2000萬ガルド
偶好窮 =3=o
Wilson 發表於 2012-12-11 19:43
100万Gの男 !=3=
西薇亞 . . . =3=o
無限合體 三位一體 AO
Wilson 發表於 2012-12-11 19:44
你呢盒算好靚 ..=333=
mp克蕾亞 =3=
Wilson 發表於 2012-12-11 19:59
要求好高 !=3=
啊嘶
風吹就勃起
Wilson 發表於 2012-12-11 20:00
今天的風兒有點喧囂呢 ?
返回列表