免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
吓?我唔覺無印劇情有咩分別
你如果怕改左不如繼承save去自己room的終端機度重溫無印劇情啦
Kenz 發表於 2011-3-15 23:07
好似係第二第三小隊出場率/對話多左之類之類 (掛

一路都唔知終端機有咁既功能 .. (Shock
366# Riko


有人陪我打無所謂~~
白河 發表於 2011-3-15 23:09

宜家熟左大劍儲力拉盾好少一關要打15mins以上
係唔係打快左?
Kenz 發表於 2011-3-15 23:10
都係無乜分別 ?
我係個D離怪太遠懶追先會打遠程既人
一場入面有95%UP時間都係打緊近身
你與我的崩壞世界好睇過戲言好多
戲言我每一集都會睇到頭痛
爆機之後先有既大蜘蛛隋天種好難打
招招都幾乎一下秒人
搞到我要不停咁救AI同剩係敢用儲力斬 (範圍大唔駛行咁近 ,因為掂到佢都要扣一半 - -
嗯? 你唔打2章story?
Kenz 發表於 2011-3-15 23:34
?
蝦米
我話緊brust的story
Kenz 發表於 2011-3-15 23:40
未Down
分身殺法!God Shadow!

Kenz 發表於 2011-3-16 22:08
你好無聊啊 ~~ (zuki調
東方銀符律出得咁密-3-"
已經出到3.0
gigilouis 發表於 2011-3-17 20:18
未出
隻勇者100蚊都有人放
GL 你個蠢蛋 !
388# Riko

甘就差唔多蝕左$100
wwwwww
白河 發表於 2011-3-18 18:45
過左 !
邊度有
我見親都係差唔多價-3-"
gigilouis 發表於 2011-3-18 19:52
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=44675&extra=page%3D1
頭先仲係100蚊
放150都有人收-3-"
gigilouis 發表於 2011-3-18 20:20
!
咩巫術
SAO 7 幾時出 .. ?雖然絕劍我已經睇左
返回列表