免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
好像很難用的樣子
Kenz 發表於 2011-3-18 21:34
http://d.hatena.ne.jp/video/niconico/sm13847000
杏子很好用的樣子
399# Riko


第1次,好難玩
第2次:唔貪心打,基本上打到~~


Q比反而係最易打~~
白河 發表於 2011-3-18 23:21
都係好難玩
不過我全部時間都快過你 (挺
399# Riko


移動用唔慣
mp/餘彈又唔知邊度睇 Or2
Wilson 發表於 2011-3-18 23:49
近身攻擊唔扣M/HP
開鎗/受到攻擊扣M/HP
注意M/HP多D用SPACE時間會快好多
出左
窗 發表於 2011-3-19 02:57
岩岩先睇到OT出左圖

CC/CU/CR 出現(Renew)根本就係叫人唔好抽 1.0 2.0

宙終於有隙間防殺

搭住妹妹大人玩仲可以當打點用

青娃子出場拉5個人強到逆天

舊卡大量換圖終於可以玩小空

小空好萌
一陣畫小空 !
結論
Tony 一唔一齊抽 (拖
近日都在上高登=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-19 09:00
你今日膠左未 ?=3=(Wilson調
bobo你IXA仲玩唔玩
唔玩下次見到俾返我
諗到XG7有新Deck砌
嗯 ..
我發現唔識玩PS畫完幅圖都完全唔知自己想點
唔上色剩係補線完成度低到不行
圖已存
沖涼訓覺也
408# Riko


東方冇咩興趣~~
白河 發表於 2011-3-19 10:35

之前邊個話想砌一副 !
好長 ..
聽日出去剪頭髮
scan 圖個陣腦殘整左列印
副草稿咁就印哂字冇用 -.-
scan圖張紙唔係放係scan的裝置內咩 ?
點會印落張圖度 ? (汗
Wilson 發表於 2011-3-19 21:10
我間房部Printer有傳真影印打印功能
搞錯左禁錯制又放錯左張紙捉唔切
跟住就印左上次打過既野上去 (自動儲存備份)
紙都放錯位我只可攤手了 (攤手
Wilson 發表於 2011-3-19 21:18
呢個時候你應該安慰我 !(拍桌
返回列表