免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
p&d我玩唔到
一入就彈game orz
我錯啦,諗住所有技能留番打boss用,
點知計錯數輸左囧........
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
仙人掌是這樣的嗎?...=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-23 23:42
係我地太老餅剩係識呢隻 =3=
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
D盒包好晒了
事實証明
粉毛真的麻美掉了
這是V2 0.0
1505# Kenz


樣好似幾型~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
本帖最後由 Kenz 於 2012-9-24 11:04 編輯

http://pgdp.channel.or.jp/gundam/ggow/movie/pv.html
PV2
先不要管UMD容量問題
WING
WING的BUSTER RIFLE動畫咁精美我部無印WING ZERO點算=3=
今次好歹俾個ZERO SYSTEM發動吧
AGE
求福利特完爆魔少年再現
我不要幽靈我要芺拉姆=3=
OO電影版
6眼電池好帥
唔想練OOQ 但哈姆機和OOQ有連携動畫=3=
求可以組哈姆隊而且有連携動畫=3=
SEED
炒飯和卡佳里有聲啊!!!
炒飯和卡佳里有聲啊!!!
炒飯和卡佳里有聲啊!!!
因為很重要所以重複了3次
1507# Kenz

反正我都係用羽毛個部,
對我影響唔大~~(巴

00Q係今集甘多選擇既情況我應該都唔會練(雖然部野係規格外)

紅藍骨,Full裝7號一定入隊
UC4人組,X1FC,TR-5都應該會入~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1508#
UC4人系?
1509# Kenz


寶少,某飛田展男,捷度&巴納吉
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1510# 白河


UC4人那會只有4個這麼少 !!!
你這個四天王明顯是騙飯食的!!!(拖走
http://www.youtube.com/watch?fea ... d&v=6NPpsQkCPgE
一大堆靜態畫的PV燃不起來耶 ..=3=
http://www.youtube.com/watch?v=slKSIVAXptQ
BGM也是之前的比較棒 -33-
這是V2 0.0

Kenz 發表於 2012-9-24 09:50
錯了 , 這是假面拉打 (會FFR的意味

我不太喜歡伊卡洛斯
明明一開始三部LBX係同一系列
後繼機好似蘭被踼了出去 , 阪同弘一齊搞基咁
另外Sigma Orbits淚目
人生第一次食金 (true story

食左4分1件迷你金箔月餅
食落去 , hi你d金箔有加同冇加有d咩分別 ?

p.s. 個月餅唔係我的家買得起 , 所以係人地送的
BIO咀咒完食
聽話的利卡好萌 xD
返回列表