免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
一個加exp的parts
另一個係咩parts我忘記了
Wilson 發表於 2012-9-26 20:29
一樣效果 名字不同
魔界戰記2好玩 !(而且好似有漢化 ?不過我都係揀日文ISO玩
PSP個隻GGEN我升到STELLAR全能力滿頂99就冇玩
連自由正義我都冇心機練 -333-
Riko 發表於 2012-9-26 20:01
大家請注意他是玩GGEN PORTABLE(facepalm
1630# Riko


你地打PK mon個陣咪又一樣~~(巴
白河 發表於 2012-9-26 20:04
阿皮點同 !
再平D可以考慮收番部=3=(巴
oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:27
我一開始全新要1500
一出DSLL就跌成咁
白金不爽 !=3=
. . .
我連呢D毅力都冇 (facepalm
Wilson 發表於 2012-9-26 20:28
好強..-3-
oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:31
都唔難 -333-
印象中上ACE機一HIT一隻無限行動其實升得OK快
大家請注意他是玩GGEN PORTABLE(facepalm
Kenz 發表於 2012-9-26 20:37
?
都唔難 -333-
印象中上ACE機一HIT一隻無限行動其實升得OK快
Riko 發表於 2012-9-26 20:39
要時間=3=
大家玩得好快
跟住要返通宵間
冇得玩GGEN哭哭唷..=3(毆
本帖最後由 Wilson 於 2012-9-26 21:06 編輯
大家請注意他是玩GGEN PORTABLE(facepalm
Kenz 發表於 2012-9-26 20:37
我冇玩過P
升lv方面同W/OW有咩分別 ?
大家玩得好快
跟住要返通宵間
冇得玩GGEN哭哭唷..=3(毆
oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:57
我仍然高達強奪中...
我一開始全新要1500
一出DSLL就跌成咁
白金不爽 !=3=
Riko 發表於 2012-9-26 20:38
出ndsl果連nds都係咁啦 =3=
大家玩得好快
oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:57
<--- 過左序關冇耐的人
本帖最後由 Kenz 於 2012-9-26 21:16 編輯
我冇玩過
升lv方面同W/OW有咩分別 ?
Wilson 發表於 2012-9-26 21:04
爆敵機升HARO分 升級點多少跟HARO分俾
所以就算升爆LV 其實你部機D能力未升盡
想升盡能力的話 一定要掃盡敵人至白金HARO
之後你先好練
差不多過STAGE6 的人
好女人真的這麼易找嗎?
返回列表