Kenz 當前離線
きららちゃん
一個加exp的parts 另一個係咩parts我忘記了 Wilson 發表於 2012-9-26 20:29
TOP
魔界戰記2好玩 !(而且好似有漢化 ?不過我都係揀日文ISO玩 PSP個隻GGEN我升到STELLAR全能力滿頂99就冇玩 連自由正義我都冇心機練 -333- Riko 發表於 2012-9-26 20:01
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
1630# Riko 你地打PK mon個陣咪又一樣~~(巴 白河 發表於 2012-9-26 20:04
再平D可以考慮收番部=3=(巴 oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:27
. . . 我連呢D毅力都冇 (facepalm Wilson 發表於 2012-9-26 20:28
好強..-3- oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:31
大家請注意他是玩GGEN PORTABLE(facepalm Kenz 發表於 2012-9-26 20:37
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
都唔難 -333- 印象中上ACE機一HIT一隻無限行動其實升得OK快 Riko 發表於 2012-9-26 20:39
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
大家玩得好快 跟住要返通宵間 冇得玩GGEN哭哭唷..=3(毆 oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:57
我一開始全新要1500 一出DSLL就跌成咁 白金不爽 !=3= Riko 發表於 2012-9-26 20:38
大家玩得好快 oz13msOO 發表於 2012-9-26 20:57
我冇玩過 升lv方面同W/OW有咩分別 ? Wilson 發表於 2012-9-26 21:04
Arbalest優 當前離線
超高校級のArbalest