免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
328 (誤

話說點解有D人玩左同一款TCG咁多年都係睇唔明效果
明明來來去去都係個D字句
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 15:37
看錯的更多OTL

---

小Q,有3件事告訴你

第一是PC的古蘭修好像被人收了

第二是對不起,因為打電話給你,可是你沒有聽,就自作主張幫你收3張忍流爆彈,共$3

第三是明天可以去你家玩嗎?
今天是收卡天

RS:

電王X毛毛*1=$10

刻理斯(閃)*1=$25

劍齒虎黃戰士(0分,500攻,2位一度,每回合一定要出戰區)*2=$2(想問小Q還有沒有多一張)

忍流爆彈*6=$6

翼龍*3=$3

超電子頭腦*1=$1

粉紅戰士(1分,1000攻,2位拉PO去地)*1=$1

LYCEE:

水無月真(雪屬)*2=$80

水無月空(雷)*2=$100

三田村 茜*2=$80

ベリオ・トロープ*3=$60(己即時用*3=$90的價錢放出去)

以上
看錯的更多OTL

---

小Q,有3件事告訴你

第一是PC的古蘭修好像被人收了

第二是對不起,因為打電話給你,可是你沒有聽,就自作主張幫你收3張忍流爆彈,共$3

第三是明天可以去你家玩嗎? ...
大道寺知世 發表於 2011-5-4 21:13
一. 萌大奶  橫掂想砌左紅色先

二. < 訓覺震機  我個D唔係借哂比你咩 ?做乜我要收 ?

三 .聽日要出尖沙咀報名學VA
(想問小Q還有沒有多一張)
大道寺知世 發表於 2011-5-4 21:21
舊彈NR
印象中我自己都唔齊+佢地拎走左
HGSS再開
抽ID抽左我半個鍾
因為想阿銀拎小鋸所以都係要拎火球鼠
明明我想拎菊草葉阿阿阿阿阿阿
嗯 .. 雖然都係可以傳機拎哂三隻
一. 萌大奶  橫掂想砌左紅色先

二. < 訓覺震機  我個D唔係借哂比你咩 ?做乜我要收 ?

三 .聽日要出尖沙咀報名學VA
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 21:27
因為好像記得你說過不夠還是什麼的。。。。

算了,反正才$3

---

幾點回來?
因為好像記得你說過不夠還是什麼的。。。。

算了,反正才$3

---

幾點回來?
大道寺知世 發表於 2011-5-4 21:35
?

咁樹但你下次拎埋比我

---
唔知
下午先出門口
就算即刻返黎計埋等朋友搵地址食飯交表等車轉車應該8:00 AFTER
http://hkacgf.net/redirect.php?t ... o=lastpost#lastpost
古蘭修 mp 100蚊 ..
肯定好快俾人HOLD走 ?上次見150都有人要
http://hkacgf.net/redirect.php?tid=47341&goto=lastpost#lastpost
古蘭修 mp 100蚊 ..
肯定好快俾人HOLD走 ?上次見150都有人要
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 21:49
聽人講$100好貴,$80先會收.....
GL
OG 紅色地人出面正常幾錢
1690# 五更瑠璃


唔知
不過唔會平-3-
聽人講$100好貴,$80先會收.....
大道寺知世 發表於 2011-5-4 22:02
咦 ..
咁150都收個個算(-Bi-) ?
咦 ..
咁150都收個個算(-Bi-) ?
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 22:07
說那句的人就是今天收了PC的古蘭修那個?

---

另,現在想問一下我在你那邊的"數"減掉卡到頭DACK後現在是多少?
咦 ..
咁150都收個個算(-Bi-) ?
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 22:07
crusade既價一早講左唔正常
說那句的人就是今天收了PC的古蘭修那個?

---

另,現在想問一下我在你那邊的"數"減掉卡到頭DACK後現在是多少?
大道寺知世 發表於 2011-5-4 22:10
?

---
風*2=138*2=$276
幻宴 13 Spell ch =$39
4 lycee =12
先行 lycee =$90

合計 = $417

我幫你收個度RS有D咩打多一次比我睇
返回列表