大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
328 (誤 話說點解有D人玩左同一款TCG咁多年都係睇唔明效果 明明來來去去都係個D字句 五更瑠璃 發表於 2011-5-4 15:37
TOP
看錯的更多OTL --- 小Q,有3件事告訴你 第一是PC的古蘭修好像被人收了 第二是對不起,因為打電話給你,可是你沒有聽,就自作主張幫你收3張忍流爆彈,共$3 第三是明天可以去你家玩嗎? ... 大道寺知世 發表於 2011-5-4 21:13
(想問小Q還有沒有多一張) 大道寺知世 發表於 2011-5-4 21:21
一. 萌大奶 橫掂想砌左紅色先 二. < 訓覺震機 我個D唔係借哂比你咩 ?做乜我要收 ? 三 .聽日要出尖沙咀報名學VA 五更瑠璃 發表於 2011-5-4 21:27
因為好像記得你說過不夠還是什麼的。。。。 算了,反正才$3 --- 幾點回來? 大道寺知世 發表於 2011-5-4 21:35
http://hkacgf.net/redirect.php?tid=47341&goto=lastpost#lastpost 古蘭修 mp 100蚊 .. 肯定好快俾人HOLD走 ?上次見150都有人要 五更瑠璃 發表於 2011-5-4 21:49
gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
聽人講$100好貴,$80先會收..... 大道寺知世 發表於 2011-5-4 22:02
咦 .. 咁150都收個個算(-Bi-) ? 五更瑠璃 發表於 2011-5-4 22:07
說那句的人就是今天收了PC的古蘭修那個? --- 另,現在想問一下我在你那邊的"數"減掉卡到頭DACK後現在是多少? 大道寺知世 發表於 2011-5-4 22:10