免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1689# Wilson


以原創機黎講我覺得可以接受啦~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
Master Character冇奶茶揀我超不滿



Wilson 發表於 2012-9-26 18:09
+無限-3-
搞到MASTER揀左基拉
但第一關又有突擊捉-3-"
岩岩打完第一關
你地話有得捉突擊
我打爆左十九哥之後就過關
究竟係點捉?
1698# gigilouis


完成晒佢所有WORLD BREAK 同 IMPACT之後
所有友軍會變敵人
之後幹掉隻AA 就打劫部STRIKE 返黎..

BTW MASTER UNIT 真係揀 自由捕捉好D..
D地圖...場場都行完左又行右... 一開波隻艦又真係快到....
AGE 進入第2季
新個男主角型仔好多... 起碼有返初中生FEEL
無晒小學雞味 唔錯唔錯
1698# gigilouis


完成晒佢所有WORLD BREAK 同 IMPACT之後
所有友軍會變敵人
之後幹掉隻AA 就打劫部STRIKE 返黎..

BTW MASTER UNIT 真係揀 自由捕捉好D..
D地圖...場場都行完左又行右... 一開波隻艦又真係快到. ...
Arbalest優 發表於 2012-9-26 23:29
自由捕捉係MASTER4個技能之中一個?
有邊d master有?
除左西外 , Impulse都有得捉
好用過西
自由捕捉係MASTER4個技能之中一個?
有邊d master有?
gigilouis 發表於 2012-9-26 23:34
馬沙有
就尊尼啦=3=
キューティー・エスケープ 1
風の魔術師 1
見切れ職人 3
BLUE ROSE(ブルーローズ) 1
FIRE EMBLEM(ファイヤーエンブレム) 3
SKY HIGH(スカイハイ) 2
稲妻カンフーマスター 3
Riko 發表於 2012-9-26 23:00
見到俾埋3支閃電功夫MASTER你
得閒研究下OW的custom BGM點整
我要將五飛的BGM轉鬼帝之劍1333
Wilson 發表於 2012-9-26 22:52
奶茶BGM都要轉做運命の先へ 雖然未入手
1706# Kenz


奶茶講緊邊個?
本帖最後由 Kenz 於 2012-9-27 10:49 編輯
1706# Kenz


奶茶講緊邊個?
Arbalest優 發表於 2012-9-27 10:37
AGE2男主角亚瑟姆(asemu)
純一有隻阿薩姆奶茶 因讀音相似
所以他被人叫奶茶
有人會依主角頭髮顏色叫綠茶,奶茶,紅茶
1708# Kenz


E條友... 令我開始望住個MON黎睇AGE..
開始覺得好睇
最起碼爽過以前睇GSD 同 [s]高達戰隊[/s] 00 S2
BTW...好抄0079...
油淋果場.. 好有亞寶馬沙娜娜FEEL
BTW 個馬沙今次完全係精神分裂同將娜娜當做玩具
1709# Arbalest優
我都係+1
不過奶茶編我睇左好少 唔知會唔會爽過GSD
我睇得最多係奇奧篇
要我睇番0079的話動畫就沒有動力
反而想看漫畫THE ORIGIN
返回列表