免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
咁收赫萊子(綠)做乜 ?
Riko 發表於 2012-12-10 18:11
人主要用來連二代 機呢個價應該平睇下有冇人放
另外如果藍黑唔得可以轉返藍綠配team work
西利烏斯竟然是搶機 ..嘖
嗯 ..米帝同炎帝邊個比較強 ?(認真臉
Riko 發表於 2012-12-10 17:16
金錢攻擊都死啦 XD
紅色仲有三隻黑色飛機可以無視飛機名稱合體強攻型天使
仲有張C卡康人同一張炸場 ..超偏心

又一個LINK DECK克星-3-"
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/ac03030
又一個LINK DECK克星-3-"
gigilouis 發表於 2012-12-10 18:35
就算唔係打LINK搶艦都夠
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/ac03070

好勁-3-
gigilouis 發表於 2012-12-10 18:38
算係交戰避效一次 ?
不過藍色始終已經有美國佬
雖然呢張有212都算唔錯

霸氣 (無論是效果還是戰鬥力還是卡圖
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/ac03074
好勁-3-
gigilouis 發表於 2012-12-10 18:38
等於交戰除去”人效果”
你記住你個212人會過左對面度 ..-3-"
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/ac03013.jpg
霸氣 (無論是效果還是戰鬥力還是卡圖
Riko 發表於 2012-12-10 18:53
M個張真是差了一截
M個張真是差了一截
Kenz 發表於 2012-12-10 18:59
M是CAP圖唄
本帖最後由 Kenz 於 2012-12-10 19:05 編輯
M是CAP圖唄
Riko 發表於 2012-12-10 19:00
cap都搵張美圖吧
看看基友
cap都搵張美圖吧
看看基友
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/ac03069
Kenz 發表於 2012-12-10 19:03
其實我又唔覺得M版差得去邊
係卡圖朦左少少咁
返回列表