免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
龍虎王MP幾型棍 =3=
龍虎王MP幾型棍 =3=
Wilson 發表於 2015-9-3 13:36
帥到高潮 ..=3=有點想玩可是收舊料UC好麻煩


另外裝填貨潮強的
王女可以退役了
應龍王換裝 !龍虎王 !=3=(巴
就這樣看的話虎龍王比龍虎王厲害很多
劍魂3回出場殺細機叫手上的本國爆碎機打13拳什麼的 =3=(巴
就這樣看的話虎龍王比龍虎王厲害很多
劍魂3回出場殺細機叫手上的本國爆碎機打13拳什麼的 =3=(巴
Riko 發表於 2015-9-3 14:01
以後某W正編3南極 (巴
應龍王換裝 !龍虎王 !=3=(巴
Riko 發表於 2015-9-3 13:51
感覺就像用X1換裝DX一樣onX =3= (巴
帥到高潮 ..=3=
Riko 發表於 2015-9-3 13:49
小Q全裸待 (ry
以後某W正編3南極 (巴
Wilson 發表於 2015-9-3 14:09
?!!
感覺就像用X1換裝DX一樣onX =3= (巴
Wilson 發表於 2015-9-3 14:11
要的是笑點 =3=(巴
小Q全裸待 (ry
Wilson 發表於 2015-9-3 14:14
不需要 !
http://www.carddass.com/crusade/cardlist/decksrc/201509/1441260926.html
玩返要收既野出奇少..=3=
Riko 發表於 2015-9-3 14:16
你真係要玩的話天魔降伏斬同161我都可以伸手
1分楠葉ST都可以伸手 , 因為某W有3張P版所以ST有多 =3= (巴
要的是笑點 =3=(巴
Riko 發表於 2015-9-3 14:17
你記著砌出黎俾我地笑 =3= (巴
你真係要玩的話天魔降伏斬同161我都可以伸手
1分楠葉ST都可以伸手 , 因為某W有3張P版所以ST有多 =3= (巴
Wilson 發表於 2015-9-3 14:20
Good
我就是最喜歡衰人君這點 =3=(巴



咁下次出黎帶埋俾我
之後搵埋剣魂一擲同P067楠葉其餘都應該毫無難度
你記著砌出黎俾我地笑 =3= (巴
Wilson 發表於 2015-9-3 14:21

等我砌出黎打你臉 =3=(磨拳擦爪
返回列表