免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
咁你今晚通宵囉 =3= (巴
Wilson 發表於 2015-9-5 19:20
通宵看書聽歌is ok =3=!(巴
google按一按...=3=
oz13msOO 發表於 2015-9-5 19:25
機翻退散 !=33=
QQ進群後大家發言歡迎Riko的場面真的有種EVA最終話的ful..-3-(巴
唔識砌機帝
明明已經好順但展開仲慢過藍SC
俾藍SC4分起完壇婊返轉頭 . . . =3=o
QQ進群後大家發言歡迎Riko的場面真的有種EVA最終話的ful..-3-(巴
Riko 發表於 2015-9-5 19:33
新世紀褔音戰士 (Riko)Q =3=
唔識砌機帝
明明已經好順但展開仲慢過藍SC
俾藍SC4分起完壇婊返轉頭 . . . =3=o
Wilson 發表於 2015-9-5 19:41
劍魂加速
斬機Command殺控場機
百舌開路防禦兩相宜
卡斯特極殊冰提供前期戰力
新世紀褔音戰士 (Riko)Q =3=
Wilson 發表於 2015-9-5 19:42
逃げちゃ ..ダメだ ..!
劍魂加速
斬機Command殺控場機
百舌開路防禦兩相宜
卡斯特極殊冰提供前期戰力
Riko 發表於 2015-9-5 19:48
依家係一開場冇劍魂就要開新一局的時代 =3=o
依家係一開場冇劍魂就要開新一局的時代 =3=o
Wilson 發表於 2015-9-5 19:53
咁可怕 =3=(巴
咁可怕 =3=(巴
Riko 發表於 2015-9-5 19:56
打新SC最渣的藍SC4分時已經要面對櫻花王同勇BP
唔用劍魂早兩turn出機帝set控住個場真係冇得打 =3=o
唔好講打其他Deck (天
打新SC最渣的藍SC4分時已經要面對櫻花王同勇BP
唔用劍魂早兩turn出機帝set控住個場真係冇得打 =3=o
唔好講打其他Deck (天
Wilson 發表於 2015-9-5 20:06
環境 ..(搖頭
屌你老母我唔撚玩啦 =3=o ! !
比晒心機分支全走AGE路線去救的火星人一個都救唔到
完全冇諗過收的木連人同聖戰士就俾我收到
我好想救火星人呀 =3=o ! !
我好想救火星人呀 =3=o ! ! ...
Wilson 發表於 2015-9-5 20:37
:&@)//₩_~.?」」=]-?」=@:@) ?? (巴
:&@)//₩_~.?」」=]-?」=@:@) ?? (巴
Riko 發表於 2015-9-5 20:38
一切為了伊甸 =3= ! (迷
龍王破衫劍 !!!!!!
返回列表