Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
咁你今晚通宵囉 =3= (巴 Wilson 發表於 2015-9-5 19:20
TOP
google按一按...=3= oz13msOO 發表於 2015-9-5 19:25
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
QQ進群後大家發言歡迎Riko的場面真的有種EVA最終話的ful..-3-(巴 Riko 發表於 2015-9-5 19:33
唔識砌機帝 明明已經好順但展開仲慢過藍SC 俾藍SC4分起完壇婊返轉頭 . . . =3=o Wilson 發表於 2015-9-5 19:41
新世紀褔音戰士 (Riko)Q =3= Wilson 發表於 2015-9-5 19:42
劍魂加速 斬機Command殺控場機 百舌開路防禦兩相宜 卡斯特極殊冰提供前期戰力 Riko 發表於 2015-9-5 19:48
依家係一開場冇劍魂就要開新一局的時代 =3=o Wilson 發表於 2015-9-5 19:53
咁可怕 =3=(巴 Riko 發表於 2015-9-5 19:56
打新SC最渣的藍SC4分時已經要面對櫻花王同勇BP 唔用劍魂早兩turn出機帝set控住個場真係冇得打 =3=o 唔好講打其他Deck (天 Wilson 發表於 2015-9-5 20:06
我好想救火星人呀 =3=o ! ! ... Wilson 發表於 2015-9-5 20:37
:&@)//₩_~.?」」=]-?」=@:@) ?? (巴 Riko 發表於 2015-9-5 20:38