免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1766# gigilouis


Wing gundam 子安配個個~~~
白河 發表於 2012-9-27 23:41
多魯基斯o個個?
1771# gigilouis


係~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
我同GR 入到去 見到佢地班友鋤DEE中
之後佢問我入黎做乜
我話入黎買卡盒 佢話有無咩野款係睇岩
我ER咗兩ER...
佢話你睇到啦 我地E度好迫 好難比你入到去
咁我同GR就走了
我同GR 入到去 見到佢地班友鋤DEE中
之後佢問我入黎做乜
我話入黎買卡盒 佢話有無咩野款係睇岩
我ER咗兩ER...
佢話你睇到啦 我地E度好迫 好難比你入到去
咁我同GR就走了 ...
Arbalest優 發表於 2012-9-27 23:56
有冇街客玩TCG?
1774# Kenz


有6,7人係度CHAOS GE
B站的高清V鋼好似死左檔=3=
http://www.bilibili.tv/video/av46406/
揀左李瘋子做master
I have no choice(攤手
gigilouis 發表於 2012-9-27 23:27
李瘋子揮手=3=
三篇Demo
LEON 好玩>CHRIS 好玩>JAKE 好玩
這算啥米 !

JAKE關卡太雜亂關卡配置冇另外兩篇咁精彩
另外我好討厭個班拎槍既一馬第二型態
彈幕太密根本就迫人用掩體搞到完全變左戰爭Game ...
Riko 發表於 2012-9-27 23:35
潛入GAME=3=(巴
邊個黎?
gigilouis 發表於 2012-9-27 23:39
死之加速都唔識你好打有限(巴
那由多OST GET!=3=
潛入GAME=3=(巴
oz13msOO 發表於 2012-9-28 00:45
用紙箱避開喪屍既攻擊 !
功夫 + 紙箱潛入 + 喪屍
有得諗 =3=(周星池調
睇完第一集阿基多 就明白點解小Q話仲有得出..
Arbalest優 發表於 2012-9-27 22:23
下一集預告仲有朱雀同披薩女出場
隨時出多部綠色蘭斯啦啦啦
李瘋子揮手=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-28 00:43
同志(拍肩
因為見到o gundam可以升到OOQ先揀
唔係應該揀ZZ
死之加速都唔識你好打有限(巴
oz13msOO 發表於 2012-9-28 00:46
冇睇過W XD
返回列表