gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
1766# gigilouis Wing gundam 子安配個個~~~ 白河 發表於 2012-9-27 23:41
TOP
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
後天性コミュ障
Arbalest優 當前離線
超高校級のArbalest
Kenz 當前離線
きららちゃん
我同GR 入到去 見到佢地班友鋤DEE中 之後佢問我入黎做乜 我話入黎買卡盒 佢話有無咩野款係睇岩 我ER咗兩ER... 佢話你睇到啦 我地E度好迫 好難比你入到去 咁我同GR就走了 ... Arbalest優 發表於 2012-9-27 23:56
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
揀左李瘋子做master I have no choice(攤手 gigilouis 發表於 2012-9-27 23:27
三篇Demo LEON 好玩>CHRIS 好玩>JAKE 好玩 這算啥米 ! JAKE關卡太雜亂關卡配置冇另外兩篇咁精彩 另外我好討厭個班拎槍既一馬第二型態 彈幕太密根本就迫人用掩體搞到完全變左戰爭Game ... Riko 發表於 2012-9-27 23:35
邊個黎? gigilouis 發表於 2012-9-27 23:39
Riko (littleQ)當前離線
♪
潛入GAME=3=(巴 oz13msOO 發表於 2012-9-28 00:45
睇完第一集阿基多 就明白點解小Q話仲有得出.. Arbalest優 發表於 2012-9-27 22:23
李瘋子揮手=3= oz13msOO 發表於 2012-9-28 00:43
死之加速都唔識你好打有限(巴 oz13msOO 發表於 2012-9-28 00:46