免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-8 13:09 編輯

S/L讀的時間比NDS的耐加上S/L後bgm係播返果關的bgm而不是S/L前播緊的bgm
一整個脫力 , 都廢事S/L了
Wilson 發表於 2011-5-8 03:48
非必要不會SL
盡量少用SL可以解決
再唔係打一拳按X就關動畫(毆
如何看敵方特殊能力的解釋
如何看敵人的金額
如何看我方的維修費
不能在敵軍turn/過版對話save ?


次元獸真他媽的強
SELECT吧?-3-
其實選單有指示教
不行就試試轉轉版面/按鍵...

其他沒試過...

遊戲中雜魚能力最高級
技量也高其他雜魚10-20點.....
都係唔打炸地-3-
1864# gigilouis
因為貴?
--------------
洗完隻碟就飯前鬆一鬆先
白河今日比賽打成點
經過今天的測試後發現

卡到頭:

打5埸輸4埸,對S機外沒抗性,其實就算別人單打S機一樣要輸OTL

紅黃:

起手有天裝紅根本不會輸

沒天裝紅時打快攻勝率大約為2/3

結論:

天裝紅好廚(拖
經過今天的測試後發現

卡到頭:

打5埸輸4埸,對S機外沒抗性,其實就算別人單打S機一樣要輸OTL

紅黃:

起手有天裝紅根本不會輸

沒天裝紅時打快攻勝率大約為2/3

結論:

天裝紅好廚(拖 ...
大道寺知世 發表於 2011-5-8 20:41
如果拎Kabuto打既係吳國豪會輸好正常 (啥
如果拎Kabuto打既係吳國豪會輸好正常 (啥
五更瑠璃 發表於 2011-5-8 20:43
不是他,也不是GL,是其他人
不是他,也不是GL,是其他人
大道寺知世 發表於 2011-5-8 20:52
(驚
咩Deck黎
星期二日頭應該得閒
有冇人出天悅 ?
1865# Kenz


因為重抽濾關係經常draw到1~2張準時炸地
炸到對面發火 OTZ
星期二日頭應該得閒
有冇人出天悅 ?
五更瑠璃 發表於 2011-5-8 21:08
你出我咪出-3-
(驚
咩Deck黎
五更瑠璃 發表於 2011-5-8 20:59
炎神M DECK

紅黃快(3分算不算快?)攻

紅藍炸地+炸POW
1865# Kenz


因為重抽濾關係經常draw到1~2張準時炸地
炸到對面發火 OTZ
gigilouis 發表於 2011-5-8 21:17
我前日打到人地話我排疊 -3-(原
返回列表