oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
不 S/L讀的時間比NDS的耐加上S/L後bgm係播返果關的bgm而不是S/L前播緊的bgm 一整個脫力 , 都廢事S/L了 Wilson 發表於 2011-5-8 03:48
TOP
Wilson 當前在線
武闘派ポテトP
gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
Kenz 當前離線
きららちゃん
大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
經過今天的測試後發現 卡到頭: 打5埸輸4埸,對S機外沒抗性,其實就算別人單打S機一樣要輸OTL 紅黃: 起手有天裝紅根本不會輸 沒天裝紅時打快攻勝率大約為2/3 結論: 天裝紅好廚(拖 ... 大道寺知世 發表於 2011-5-8 20:41
如果拎Kabuto打既係吳國豪會輸好正常 (啥 五更瑠璃 發表於 2011-5-8 20:43
不是他,也不是GL,是其他人 大道寺知世 發表於 2011-5-8 20:52
星期二日頭應該得閒 有冇人出天悅 ? 五更瑠璃 發表於 2011-5-8 21:08
(驚 咩Deck黎 五更瑠璃 發表於 2011-5-8 20:59
1865# Kenz 因為重抽濾關係經常draw到1~2張準時炸地 炸到對面發火 OTZ gigilouis 發表於 2011-5-8 21:17