免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
GL 你個張放唔放 (拉衫
放埋就收齊 (拉衫
1934# gigilouis


要:
妖裝機同第2形態既滑板機~~
幫我問下$100得唔得??
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1924# 五更瑠璃


英文魯魯修聽到把聲好好笑~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-10 22:38 編輯
有冇人有野要-3-?
http://hkacgf.net/redirect.php?tid=47753&goto=newpost
gigilouis 發表於 2011-5-10 22:17
蜃氣樓 120@
紅蓮可翔式 110@

我自己pm左佢但未覆
幫我連白河d野一起問
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-10 22:49 編輯
1.冇記錯係0
gigilouis 發表於 2011-5-10 22:15
即係414定係416

再問pc y拍或網購點計
1940# Kenz


係**6
因為橫左既機既格鬥同射擊係*
不過可以彈到7格鬥以下既機
1941# gigilouis
http://www8.atwiki.jp/sunrisecrusade/pages/1211.html
R係橫成部機?不是單獨一人?
1942# Kenz


R係橫成個set group
1941# gigilouis
http://www8.atwiki.jp/sunrisecrusade/pages/1211.html
R係橫成部機?不是單獨一人?
Kenz 發表於 2011-5-10 23:03
某Q相信有打過GW既大家都會覺得呢個狀態好奇怪 ..-3-(拖
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
1944# 五更瑠璃


讚好!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
瞓覺去~~

o ya su mi ~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
332
某Q相信有打過GW既大家都會覺得呢個狀態好奇怪 ..-3-(拖
五更瑠璃 發表於 2011-5-10 23:25
好創新=3=
1940# Kenz


係**6
因為橫左既機既格鬥同射擊係*
不過可以彈到7格鬥以下既機
gigilouis 發表於 2011-5-10 22:49
如果你單指格鬥同射擊的話
橫掉的機只是在計算部隊戰鬥力時為格鬥*射擊*
小Q bingo和乂小倫乂回覆左
如果你單指格鬥同射擊的話
橫掉的機只是在計算部隊戰鬥力時為格鬥*射擊*
窗 發表於 2011-5-11 00:52


因為係彈格鬥力值唔係格鬥力
所以橫左都彈到機
返回列表