免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
...

吐糟不能的說
五更瑠璃 發表於 2011-5-11 22:12
咁多個小狼指邊個
我只諗到cc的-3-"
咁多個小狼指邊個
我只諗到cc的-3-"
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:18
李小狼
1986# 五更瑠璃
吉諾機? ok啊
Kenz 發表於 2011-5-11 21:54
$10@有冇問題 ?你唔放我先開帖收
本帖最後由 gigilouis 於 2011-5-11 22:30 編輯

1997# 五更瑠璃


朱雀唔好打
打達巴好過

仲有成24人仲多過機-3-
1998# 五更瑠璃
冇問題
1997# 五更瑠璃


朱雀唔好打
打達巴好過
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:29
呢個係主題既問題

打哥哥VF既你應該好明白呢個道理
呢個係主題既問題

打哥哥VF既你應該好明白呢個道理
五更瑠璃 發表於 2011-5-11 22:31
我見你sc混og-3-
打純魯魯咁唔好用彈同count(拖
1997# 五更瑠璃
仲有成24人仲多過機-3-
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:29
都話個個唔係Decklist黎
你有冇睇過卡既數目 ?
我見你sc混og-3-
打純魯魯咁唔好用彈同count(拖
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:32
妖 -333333333-
我幾時有話過個個係Decklist黎 -333333333-
而且達巴咁既樣我先唔用 -333333333-
1960# 五更瑠璃


2部R-gun同3部妖裝機
如果部異變3式你唔要既,我用黎儲~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
2004# 五更瑠璃

我講到時 www
RE版ok嫁(天
1960# 五更瑠璃


2部R-gun同3部妖裝機
如果部異變3式你唔要既,我用黎儲~~
白河 發表於 2011-5-11 22:41
< OG砌緊特機Deck
2007# 五更瑠璃


嗯,如果你砌deck你拎去用先
我遲下先自己另外收黎儲~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
2004# 五更瑠璃

我講到時 www
RE版ok嫁(天
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:42
我啤你 !
星期六夜晚約左人邊爐,
睇黎都係拎副交響過天悅hea到夠鐘算,
反正放工返到屋企都抖唔得耐~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表