免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 gigilouis 於 2011-5-11 22:54 編輯

BO
係咪可以約robo88hk係mk trade?
小q

今日見到$25芵蘭2.0同$25紅霧異變,你要唔要收?



某窗有無開東方混沌符2.0?我有些u和c想要
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-11 23:16 編輯
BO
係咪可以約robo88hk係mk trade?
gigilouis 發表於 2011-5-11 22:53
我通常俾$3叫佢平郵俾我
1953# 窗




因為卡連可以飛上去接先有咁既情況
gigilouis 發表於 2011-5-11 19:49
我知道
可是這和我說的有關係嘛?
2014#

只不過講返可以彈到機
小q

今日見到$25芵蘭2.0同$25紅霧異變,你要唔要收?



某窗有無開東方混沌符2.0?我有些u和c想要
大道寺知世 發表於 2011-5-11 23:02
我現在開得一盒
一係遲d開多幾盒先

另五月尾有比賽去唔去
2014# 窗

只不過講返可以彈到機
gigilouis 發表於 2011-5-12 08:54
那個....我知道卡蓮飛到出黎
我都知佢橫左都彈到機
但我說的是他就算橫了也不會變格鬥*射擊*
我現在開得一盒
一係遲d開多幾盒先

另五月尾有比賽去唔去
窗 發表於 2011-5-12 10:34
我參加比賽基本上都是因為有一定勝出機會或是為了朋友而去拿參加獎的耶-.-
返回列表