免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
BO
夏樹機留比我-3-
4P竟然執-3-"
227# gigilouis


4P  ?
背面CQC/舉蕉
中-遠,複數敵人神器MK22打頭/連射
應該問題不大=3=
第一二次跑地圖不熟地型B-C其實好正常(巴
oz13msOO 發表於 2012-11-10 19:45
舉蕉 ?=3=
YES-3-
窗 發表於 2012-11-10 19:50
其實菜市場D路線奇怪到我想講粗口 ..-333-
小Q BO 如果聽日出的話提我比野你...
Arbalest優 發表於 2012-11-10 20:14
洽 ?
227# gigilouis


4P  ?
Arbalest優 發表於 2012-11-10 21:16
4樓PC
其實菜市場D路線奇怪到我想講粗口 ..-333-
Riko 發表於 2012-11-10 21:28
我玩一瑒比D無限重生怪咬過幾次頭-3-
233# gigilouis


3個月前已經講要搵人頂
最尾搵唔到了
我玩一瑒比D無限重生怪咬過幾次頭-3-
窗 發表於 2012-11-10 21:47
法式KISS !
仲要強迫你睇埋段片先肯出GAMEOVER圖示真係性格惡劣 -333-
233# gigilouis


3個月前已經講要搵人頂
最尾搵唔到了
Arbalest優 發表於 2012-11-10 21:48
我知
計過接親點都要死-3-"
本帖最後由 Kenz 於 2012-11-10 22:20 編輯
舉蕉 ?=3=
Riko 發表於 2012-11-10 21:27
就是用banana
BO
夏樹機留比我-3-
gigilouis 發表於 2012-11-10 21:07
ok 要明天和真白一起拿過來?
就是banana
Kenz 發表於 2012-11-10 22:18
... ?完全唔明
返回列表