免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
ok 要明天和真白一起拿過來?
Kenz 發表於 2012-11-10 22:19
真白唔駛-3-
... ?完全唔明
Riko 發表於 2012-11-10 22:20
潛入 用隻蕉隊住敵人後背
敵人投降
潛入 用隻蕉隊住敵人後背
敵人投降
Kenz 發表於 2012-11-10 22:22
... 點解耍用蕉 ?
正常唔係應該用槍 ?
... 點解耍用蕉 ?
正常唔係應該用槍 ?
Riko 發表於 2012-11-10 22:23
用蕉有技術含量(巴
我想玩返BIO4
望住書架個俾某人拎左隻碟得個盒既碟盒感覺好幹 -,-
245# Riko


BIO 4真係最棒
用蕉有技術含量(巴
Kenz 發表於 2012-11-10 22:25
用蕉如果被人發現了不是會變成PINCH嗎 !=3=
245# Riko


BIO 4真係最棒
Arbalest優 發表於 2012-11-10 22:40
超 ~~~~~~~~~棒
除左初代PKM之外我重玩最多次既遊戲 !
248# Riko


我應該係除了PKM外 唯一一隻會重玩既GAME (汗)
248# Riko


我應該係除了PKM外 唯一一隻會重玩既GAME (汗)
Arbalest優 發表於 2012-11-10 22:50
再一次覺得卡普空係一間趕人材既公司
紅豆布丁奶茶
讚 ._.b
布丁 ,
甜 ,好吃

(巴
248# Riko


我覺得今集好玩d~~(拖
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
克里斯EX1同2把刀係裝飾黎wwwwww
而且有火箭炮wwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
紅豆布丁奶茶
讚 ._.b
Riko 發表於 2012-11-10 23:54
. . . 嗄 ?
返回列表