免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
唔出奇呀
有D地方停電,又要播特別新聞= =
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:28
震到去東京果邊 ?
246# Wilson

因為家下先有時問佢,而我又唔記得左你
聽日同佢講番~
白河 發表於 2011-3-11 23:29
嗚哇 !
效果拔群 !
Wilson受到386傷害 !
Wilson倒下了 ! !
小Q你係咪傻左 ?
攻擊miss左點用到反擊 ? (汗
Wilson 發表於 2011-3-11 23:31
第8代開始改效,信我=3=(毆
衰人有炒日企股咩?=3=
日本又冇石油(毆
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:31
D股票成日講「受外圍大巿影響」
而且我唔知D人仲會唔會趁機買入日元

誰說的 ?
!
咁黎過 !

小Q : Wilson , 使用強姦

Wilson 對 白河 使用了「強姦」!

可惜失敗了 ! !

野生的 白河 使用了 「鸚鵡學舌 」!

Wilson 被強姦了 !

Wilson 得到了很多經驗值 !

Wilson 眼前一黑 ! ...
Riko 發表於 2011-3-11 23:33
為何我會得到經驗值 ?
第8代開始改效,信我=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:35
信你一成 , 雙目 (ry
為何我會得到經驗值 ?
Wilson 發表於 2011-3-11 23:38
用了金手指=3=
信你一成 , 雙目 (ry
Wilson 發表於 2011-3-11 23:39
信半成OK?=3=
為何我會得到經驗值 ?
Wilson 發表於 2011-3-11 23:38
第一次俾男人OOO經驗 =3=(巴
第一次俾男人OOO經驗 =3=(巴
Riko 發表於 2011-3-11 23:44
W:就是說我已經不是第一次,為何我會得到...(巴
信半成OK?=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:43
一番いいのを頼む
第一次俾男人OOO經驗 =3=(巴
Riko 發表於 2011-3-11 23:44
W:就是說我已經不是第一次,為何我會得到...(巴
oz13msOO 發表於 2011-3-11 23:45
自D!U =3= (誤
259# Wilson


全日本都震,
我個fd係埼玉県都6.6級.......
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
268# oz13msOO

原來w已經俾人.....(ry
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
258# Riko


我唔係萬能插蘇,
男既唔岩我~~(攤手
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表