免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖

我好想搵辨法俾佢..
Kenz 發表於 2012-11-11 23:01
打返比佢囉
bo,
麻煩幫我睇埋呢個
http://www.1999.co.jp/10190303
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
355# Kenz


BO 你呃人
Arbalest優 發表於 2012-11-11 22:59
交收時佢問我齊唔齊 我話有3張J-decker 3張換裝 3張勇太
佢數過卡都話齊..
為甚麼改了室名 =3=a ?
bo,
麻煩幫我睇埋呢個
http://www.1999.co.jp/10190303
白河 發表於 2012-11-11 23:03
好的
364# Wilson


小Q鍾意觸手 大家都知啦
打返比佢囉
Riko 發表於 2012-11-11 23:02
個6張野即刻令我淆左底
為甚麼改了室名 =3=a ?
Wilson 發表於 2012-11-11 23:04
靈機一"觸" ?
剛剛在看實況保管室的奈亞子串的關係唄
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
個6張野即刻令我淆左底
Kenz 發表於 2012-11-11 23:06
BO 你呃人


(巴
~ SAN分隔線 ~

我建議最好都係PM佢問下佢有冇興趣拎返好D
而且正常佢應該都唔會專登出黎同你拎返一張幾蚊既卡所以應該唔駛太擔心
嗯 ,應該呢 ?
364# Wilson


小Q鍾意觸手 大家都知啦
Arbalest優 發表於 2012-11-11 23:06
... 要吐糟好像還是很麻煩的樣子
Riko 發表於 2012-11-11 22:54
本帖最後由 Kenz 於 2012-11-11 23:15 編輯
BO 你呃人


(巴
~ SAN分隔線 ~

我建議最好都係PM佢問下佢有冇興趣拎返好D
而且正常佢應該都唔會專登出黎同你拎返一張幾蚊既卡所以應該唔駛太擔心
嗯 ,應該呢 ?
Riko 發表於 2012-11-11 23:10
orz
我又見到張間一髮的救援夾在堆散卡裏
371# Kenz


呢d就係傳統中既唔理好醜,
最緊要就手!?(拖
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
潛去瞓~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
潛去瞓~~
白河 發表於 2012-11-11 23:21
.. 我啤你 !=3=o
接☆龍☆大☆失☆敗 (噗
返回列表