Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
TOP
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
爆基蚊真的好打嗎 =3= Riko 發表於 2025-6-3 18:53
算係勁,但未去到好廚 每turn無痛打120玩落都冇想像中弱 Wilson 發表於 2025-6-3 19:56
呼呼 =3= 17180 Riko 發表於 2025-6-4 09:05
對面會入潔咪都幾伏吓 Wilson 發表於 2025-6-4 11:14
拿來meta惡夢其實還行 Riko 發表於 2025-6-4 12:59
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
費洛美螂+赤日已經係meta惡夢嘅招 Wilson 發表於 2025-6-4 14:05
5271# Riko 超夢仲好打咩?=3= oz13msOO 發表於 2025-6-4 15:00
要進化 -3- oz13msOO 發表於 2025-6-5 20:05