Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
遲左成個月先有新Deck玩 但1包都冇抽過 (烈 17215 17214 Riko 發表於 2025-6-27 08:15
TOP
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
現在才發現小Q pkpk個名係人造人17號18號 (無誤 Wilson 發表於 2025-6-27 17:45
廚 某W嘅deck係呢種fun deck =3=o 17216 Wilson 發表於 2025-6-27 17:52
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
全部高配版太壕 =3= 我都有副貓頭鷹但配草貓,用紙劍不如美螂 ? Riko 發表於 2025-6-27 18:29
5356# Wilson 贏?=3= oz13msOO 發表於 2025-6-27 23:04
已經試過用美螂,但唔算係好夾 因為我主力係非ex版嘅草主,射後場唔需要受過傷 反而需要前期用紙劍打多少少傷,俾草主容易d射死對方 Wilson 發表於 2025-6-28 19:43
嗯 ~~ 我覺得主力都係用ex比較好(除非對面雷屬臭鳥 特別係宜家有哈烏+30 2能110秒殺銀伴同所有100血怪挺舒服的 Riko 發表於 2025-6-28 20:08
我喜歡自由自在狙擊啊 =3= Wilson 發表於 2025-6-28 20:26
經常卡手 ..菇獅真係勁 ? 17220 Riko 發表於 2025-6-29 06:49