免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
遲左成個月先有新Deck玩
但1包都冇抽過 (烈

17215
17214
Riko 發表於 2025-6-27 08:15

某W嘅deck係呢種fun deck =3=o
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
現在才發現小Q pkpk個名係人造人17號18號 (無誤
Wilson 發表於 2025-6-27 17:45
什麼鬼 ww
又是一次躺平的咕戰場 ~

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
這伊布包抽不抽是個問題
挺想抽全圖仙布太陽布
但又想趁著是強度不高的卡包時期繼續填一個月皇冠精靈球的井

某W嘅deck係呢種fun deck =3=o
17216
Wilson 發表於 2025-6-27 17:52
全部高配版太壕 =3=

我都有副貓頭鷹但配草貓,用紙劍不如美螂 ?
一張惡食都冇粘到 ..=3="
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
5356# Wilson

贏?=3=
全部高配版太壕 =3=

我都有副貓頭鷹但配草貓,用紙劍不如美螂 ?
Riko 發表於 2025-6-27 18:29
已經試過用美螂,但唔算係好夾
因為我主力係非ex版嘅草主,射後場唔需要受過傷
反而需要前期用紙劍打多少少傷,俾草主容易d射死對方
5356# Wilson

贏?=3=
oz13msOO 發表於 2025-6-27 23:04
普普通通
對家唔天胡都有d機會贏
5356# Wilson

贏?=3=
oz13msOO 發表於 2025-6-27 23:04
會贏哦 !(五條調
已經試過用美螂,但唔算係好夾
因為我主力係非ex版嘅草主,射後場唔需要受過傷
反而需要前期用紙劍打多少少傷,俾草主容易d射死對方
Wilson 發表於 2025-6-28 19:43
嗯 ~~
我覺得主力都係用ex比較好(除非對面雷屬臭鳥
特別係宜家有哈烏+30
2能110秒殺銀伴同所有100血怪挺舒服的
嗯 ~~
我覺得主力都係用ex比較好(除非對面雷屬臭鳥
特別係宜家有哈烏+30
2能110秒殺銀伴同所有100血怪挺舒服的
Riko 發表於 2025-6-28 20:08
我喜歡自由自在狙擊啊 =3=
我喜歡自由自在狙擊啊 =3=
Wilson 發表於 2025-6-28 20:26
咁我會放2頭盔補傷
70還是低了點 =3=
經常卡手 ..菇獅真係勁 ?

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
經常卡手 ..菇獅真係勁 ?

17220
Riko 發表於 2025-6-29 06:49
同你相性不合吧 =3=

btw雖然無關痛癢,但細菇唔係用呢隻啊
有隻無屬打10點
返回列表