Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
所以就算搵到但過左預算都唔要 Kenz 發表於 2012-11-18 14:05
TOP
Kenz 當前離線
きららちゃん
關咩事 真係有無視魔眼就唔駛收過啦 !)333( Riko 發表於 2012-11-18 14:52
優勝和上位獎咁貴不個別對待怎行啊=3= Kenz 發表於 2012-11-18 15:15
我諗你隨便都可以拎到一堆貴過呢張既卡出黎囉 )333333( Riko 發表於 2012-11-18 15:23
Arbalest優 當前離線
超高校級のArbalest
gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
優勝和上位獎咁稀有不個別對待怎行啊=3= 你看我以前有張R2搶機魯魯有花都要放啦 Kenz 發表於 2012-11-18 15:15
有種你好像嫉妒我的感覺 Kenz 發表於 2012-11-18 15:32
679# Kenz 你發現了華點了盲生 Arbalest優 發表於 2012-11-18 19:34
............ 啥 ? 呢張野有乜好嫉妒 少年你自我意識過剩 ! Riko 發表於 2012-11-18 19:53
張野收就易 放就難-3-" 因為要收既就收左 唔急用既等出m版 gigilouis 發表於 2012-11-18 19:47
唔係呢張野 係另一樣野 Kenz 發表於 2012-11-18 20:43
其實係易但唔平? 出面幾錢? Kenz 發表於 2012-11-18 20:45
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
TONYTONY如果你幫我葵芳交收幾點會方便 ? 我話一至五只會屯門交收但係個個人佢話"荃灣近屯門,荃灣可以嗎?" 我好難吐糟 ..-333-'' Riko 發表於 2012-11-18 22:57