免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
所以就算搵到但過左預算都唔要
Kenz 發表於 2012-11-18 14:05
關咩事
真係有無視魔眼就唔駛收過啦 !)333(
本帖最後由 Kenz 於 2012-11-18 15:22 編輯
關咩事
真係有無視魔眼就唔駛收過啦 !)333(
Riko 發表於 2012-11-18 14:52
優勝和上位獎咁稀有不個別對待怎行啊=3=
你看我以前有張R2搶機魯魯有花都要放啦
優勝和上位獎咁貴不個別對待怎行啊=3=
Kenz 發表於 2012-11-18 15:15
我諗你隨便都可以拎到一堆貴過呢張既卡出黎囉 )333333(
我諗你隨便都可以拎到一堆貴過呢張既卡出黎囉 )333333(
Riko 發表於 2012-11-18 15:23
有種你好像嫉妒我的感覺
679# Kenz


你發現了華點了盲生
優勝和上位獎咁稀有不個別對待怎行啊=3=
你看我以前有張R2搶機魯魯有花都要放啦
Kenz 發表於 2012-11-18 15:15
張野收就易
放就難-3-"
因為要收既就收左
唔急用既等出m版
有種你好像嫉妒我的感覺
Kenz 發表於 2012-11-18 15:32
............ 啥 ?
呢張野有乜好嫉妒
少年你自我意識過剩 !
679# Kenz


你發現了華點了盲生
Arbalest優 發表於 2012-11-18 19:34
對吧對吧
............ 啥 ?
呢張野有乜好嫉妒
少年你自我意識過剩 !
Riko 發表於 2012-11-18 19:53
唔係呢張野 係另一樣野
張野收就易
放就難-3-"
因為要收既就收左
唔急用既等出m版
gigilouis 發表於 2012-11-18 19:47
其實係易但唔平?
出面幾錢?
唔係呢張野 係另一樣野
Kenz 發表於 2012-11-18 20:43
?
哈 .....?
其實係易但唔平?
出面幾錢?
Kenz 發表於 2012-11-18 20:45
日本800羊3張
返到黎1X0到
聲優志願
兩個男主角我都很喜歡
新發展是其中一個偶像男主角向女主角告白了
但女主角也很直白的拒絕了
結果 ..胃痛 QAQ


不過月乃吃醋好可愛
如果和小姬GL揍成一對也很棒 www
TONYTONY如果你幫我葵芳交收幾點會方便 ?
我話一至五只會屯門交收但係個個人佢話"荃灣近屯門,荃灣可以嗎?"
我好難吐糟 ..-333-''
688# Riko


1-5葵芳既話應該1815-1845到~~
太夜我會趕唔切回家食飯~~~


荃灣近屯門,笑左wwwwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
TONYTONY如果你幫我葵芳交收幾點會方便 ?
我話一至五只會屯門交收但係個個人佢話"荃灣近屯門,荃灣可以嗎?"
我好難吐糟 ..-333-''
Riko 發表於 2012-11-18 22:57
比我就同佢講返
你都話屯門近荃灣,咁屯門可以嗎?

XD
返回列表