免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
688# Riko

1-5葵芳既話應該1815-1845到~~
太夜我會趕唔切回家食飯~~~
白河 發表於 2012-11-18 23:07
Si !
688# Riko

荃灣近屯門,笑左wwwwwww
白河 發表於 2012-11-18 23:07
巧無奈 !
比我就同佢講返
你都話屯門近荃灣,咁屯門可以嗎?

XD
gigilouis 發表於 2012-11-18 23:12
想像唔到如果咁E喵佢跟住佢會點回 xD
691# Riko


呼呼呼,其實上水都近屯門吧!?
大家都係新界區~~XD!!!!!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
RM第三季
\ 腹黑石 /\ 腹黑石 /\ 腹黑石 /
688# Riko

香港地方細
可能佢住開外國地方係唔習慣WWW
問PSP電池要幾錢?
696# Kenz


1000機 原廠 無見好耐
1000機 水貨 7-80
2/3000機 原廠 約150
2/3000機 水貨 約100
警察,威龍新卡!
雅虎!!!!(高潮中
小Q
砌•電•童!砌•電•童!
砌•電•童!砌•電•童!
竟然冇魯魯-3-"
http://www.carddas.com/crusade/item/sc16th.html
BO 你愛人來了
Arbalest優 發表於 2012-11-19 17:45
因為同名卡限制解除翻新一班舊作品 ?
小Q
砌•電•童!砌•電•童!
砌•電•童!砌•電•童!
Kenz 發表於 2012-11-19 17:57
砌 .電 .童 !
信棍幫手收Alice
60@
竟然冇魯魯-3-"
gigilouis 發表於 2012-11-19 18:20
竟然冇魯魯 +1
砌 .電 .童 !
信棍幫手收Alice
60@
Riko 發表於 2012-11-19 18:50
OK~
返回列表