免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
ALO20好棒
戰鬥畫面同之前堆靜態畫面冇得比
放左OG黑仲有
半副OG紅同機械天使
點剩係玩SC喎 ..)3(
Riko 發表於 2012-11-19 20:49
放埋佢 XD
BO
有冇2張紅蓮可翔式,1張星Q借 -3-?
gigilouis 發表於 2012-11-19 20:45
有2張可翔式 星Q未知
放埋佢 XD
gigilouis 發表於 2012-11-19 20:54
天使唔想放 ..)333(


幅圖 -3-"

不過可以放棄NEXT-A
CB料好貴-3-"
一公佈16彈消息D人就開始收迷彩翼霸
超現實爹蘇
一公佈16彈消息D人就開始收迷彩翼霸
超現實爹蘇
Riko 發表於 2012-11-19 21:08
不嬲都係咁-3-
警察料又可以返上去800~900 -3-"
726# Riko


一同你換完野就WWW
不嬲都係咁-3-
警察料又可以返上去800~900 -3-"
gigilouis 發表於 2012-11-19 21:10
如果想放都唔知宜家放好定遲少少先放好
如果放左到時隻電鑽或者消防車出得勁想玩再收返哂D野好似好蠢咁 ,,
726# Riko


一同你換完野就WWW
Arbalest優 發表於 2012-11-19 21:15
超準時 www
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=45882&extra=page%3D3
尋日副比爾拜因應該都未寫HOLD
16彈消息一出就HOLD左 ,好快手
731# Riko


係SOSAD
睇黎我剩返既聖戰士料都應該會走到GE
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/gwnbo03047.jpg

幅圖 -3-"

gigilouis 發表於 2012-11-19 21:08
漫畫原畫=3=
JOHNNY機同金槍都好Q勁...
如果想放都唔知宜家放好定遲少少先放好
如果放左到時隻電鑽或者消防車出得勁想玩再收返哂D野好似好蠢咁 ,,
Riko 發表於 2012-11-19 21:17
通常等得效果都就快出
不過你要等到2月....
返回列表