免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
係WO
大家尋日都唔記得要同小Q研究下咩係G點
742# Riko


其實好渣咩..
咪又係比賽用DECK一副..
望住堆R1R2 舞乙 昆虫..
唔知點解我覺得E副其實係最好... 起碼大家用腳係地下行
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:05
準,隼百舌雙機,極廚兵,飛龍改明明係打高戰-3-
742# Riko


其實好渣咩..
咪又係比賽用DECK一副..
望住堆R1R2 舞乙 昆虫..
唔知點解我覺得E副其實係最好... 起碼大家用腳係地下行
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:05
比賽用DECK咪即係渣DECK ?
OG黑明明幾乎隻隻都識飛
http://www.projectcore.jp/data/project-core/product/gwnbo03111
超燃
GM07: 這裡由我頂住 大家走 我會保護大家到最後一刻!!!!
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:07
超M -333-
739# gigilouis


ST專用... ER (遠目..
原來仲有ST 這回事..
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:06
依張野先麻煩
迫你開3盒
又要搵ACE
冇1000唔駛齊 -3-"
752# gigilouis


數量問題 起碼會打到落地
望住你班舞乙同班虫 仲有堆創聖
佢地班友跟本唔會落到地..
簽名正常了
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:09
改左最大高度PX值去9999
不過我之前都係得手機會出唔哂簽名
PC一直都完全冇問題
757# Riko


手提
屋企
學校
老豆部腦
全部都唔WORK WWW
752# gigilouis


數量問題 起碼會打到落地
望住你班舞乙同班虫 仲有堆創聖
佢地班友跟本唔會落到地..
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:11
明明佢屈高戰既次數仲高過創聖-3-"
759# gigilouis


唔知呀...
我次次都唔知點解可以拍晒佢地落地= ="
反而創聖唔WORK
係WO
大家尋日都唔記得要同小Q研究下咩係G點
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:09
岩岩已經GOOGLE完明左 ..-333-"
正常了+1-3-
761# Riko


小Q獲得技能: G點狙擊
小Q獲得稱號: 尋獲G點的男人
761# Riko


小Q獲得技能: G點狙擊
小Q獲得稱號: 尋獲G點的男人
Arbalest優 發表於 2012-11-19 22:43
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
小q,
白騎同古鐵雙機可以既留俾我,我想要~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表