免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
小q,
白騎同古鐵雙機可以既留俾我,我想要~~
白河 發表於 2012-11-19 22:56
某Q諗住一係就全部OG黑料都齊料KEEP
一係就全部放哂佢
一係你食哂佢我計你平D ?
766# Riko


哦,甘由佢,
本身已經有一堆,食唔到甘多~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
766# Riko


哦,甘由佢,
本身已經有一堆,食唔到甘多~
白河 發表於 2012-11-19 23:05
Si
好似未見你玩過大錢卡 ?
明明你og黑料應該唔算少
正常了+1-3-
窗 發表於 2012-11-19 22:36
你到底有多喜歡查理 -3-
768# Riko


大贊卡玩過,
不過玩左2個星期被我拆左~~~(拖
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
764# Riko


你明白點解果日我同GL仲有白河 即時DEAD 晒...唔知點反應...
隔離仲有個女路人白眼緊(汗)
764# Riko


你明白點解果日我同GL仲有白河 即時DEAD 晒...唔知點反應...
隔離仲有個女路人白眼緊(汗)
Arbalest優 發表於 2012-11-19 23:28
?
唔記得你地邊個講起先 ?
另外唔係ACG詞語黎 ?一般人都聽得明 ?
768# Riko


大贊卡玩過,
不過玩左2個星期被我拆左~~~(拖
白河 發表於 2012-11-19 23:26
明明用劍魂同武神装攻加速應該唔弱
最起碼唔會弱得過龍王機虎王機 ..-333-"
本帖最後由 Kenz 於 2012-11-19 23:39 編輯
?
唔記得你地邊個講起先 ?

另外唔係ACG詞語黎 ?一般人都聽得明 ?
Riko 發表於 2012-11-19 23:31
(望向GL和優

...........
我先去跪
?
唔記得你地邊個講起先 ?
另外唔係ACG詞語黎 ?一般人都聽得明 ?
Riko 發表於 2012-11-19 11:31 PM
我甚麼都不說.................
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
.. 我以為同GGIN同啪啪啪之類既係同一類黎
http://www.carddas.com/crusade/enquete/
SC16已投票
大家投左未?
http://www.carddas.com/crusade/enquete/
SC16已投票
大家投左未?
Kenz 發表於 2012-11-20 00:33
機揀左比爾拜因同D-1
指令揀左比爾拜因初登場
其他 ?佐佑理不 (ry
?
唔記得你地邊個講起先 ?
另外唔係ACG詞語黎 ?一般人都聽得明 ?
Riko 發表於 2012-11-19 23:31
orz
orz
gigilouis 發表於 2012-11-20 08:26
其實我覺得唔知好正常
會見到呢個詞既情況印象中除左見人K島回文用過之外都未見過 -______-
平時又唔會有機會用到
返回列表