免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
其實我覺得唔知好正常
會見到呢個詞既情況印象中除左見人K島回文用過之外都未見過 -______-
平時又唔會有機會用到
Riko 發表於 2012-11-20 14:50
其實你地講緊乜野 =3=a ?
781# Wilson


事原:
星期日天悅玩完走果時
小Q係到問
小Q: 其實有樣野我想問好耐 咩係G點
PS: 聲線完全沒有壓低
781# Wilson


事原:
星期日天悅玩完走果時
小Q係到問
小Q: 其實有樣野我想問好耐 咩係G點
PS: 聲線完全沒有壓低
Arbalest優 發表於 2012-11-20 19:31
左多喵爹 !明明係你地其中一個講起呢個詞我先問
唔好歪曲事實 !
781# Wilson


事原:
星期日天悅玩完走果時
小Q係到問
小Q: 其實有樣野我想問好耐 咩係G點
PS: 聲線完全沒有壓低
Arbalest優 發表於 2012-11-20 19:31
你地被羞恥play =3=
頭先問左母親大人 ,佢都話唔知
好明顯證明唔係個個人都識呢個詞 -______-
其實你地講緊乜野 =3=a ?
Wilson 發表於 2012-11-20 19:19
星期日唔知佢地邊一個講起"G點"呢個詞
我問其實點解
之前都上島見過有人用不過一路都冇GOOGLE搵解釋
之後返屋企GOOGLE左
再之後佢地就一副「正常人一定知 ,咁都唔知你唔係掛」既態度 -______-
頭先問左母親大人佢都話唔知
好明顯證明唔係個個人都識呢個詞 -______-
Riko 發表於 2012-11-20 20:29
不過正常的後生仔女通常都識呢個詞 =3=
雖然咸片咸文見得最多 , 但上網都好有機會會見到/過人地講
可能小Q你太純品唔去果d市俗的網站 . . .  =3=
星期日唔知佢地邊一個講起"G點"呢個詞
我問其實點解
之前都上島見過有人用不過一路都冇GOOGLE搵解釋
之後返屋企GOOGLE左
再之後佢地就一副「正常人一定知 ,咁都唔知你唔係掛」既態度 -______-" ...
Riko 發表於 2012-11-20 20:32
講真我都冇諗過會有後生仔咁純情唔知呢個詞
果日我係度的話一定係即場笑到hihi wwwww (巴
見到d相熟的同學up昨天畢業禮的相
搵日我都返city行一轉影返幾張相先
講真我都冇諗過會有後生仔咁純情唔知呢個詞
果日我係度的話一定係即場笑到hihi wwwww (巴
Wilson 發表於 2012-11-20 20:37
不過正常的後生仔女通常都識呢個詞 =3=
雖然咸片咸文見得最多 , 但上網都好有機會會見到/過人地講
可能小Q你太純品唔去果d市俗的網站 . . .  =3=
Wilson 發表於 2012-11-20 20:35
輕之國度
巴哈
KOMICA
ACG
99770
貼吧
電玩巴士
流星
PIXIV

純品就應該唔會上糟糕島 ?=3="
除左古狗同雅虎之外我平時上開既都係得呢幾個網站
又唔上面書又唔上高登邊有你地咁熟D潮語喎 -_________-
輕之國度
巴哈
KOMICA
ACG
99770
貼吧
電玩巴士
流星
PIXIV

純品就應該唔會上糟糕島 ?=3="
除左古狗同雅虎之外我平時上開既都係得呢幾個網站
又唔上面書又唔上高登邊有你地咁熟D潮語喎 -_________- ...
Riko 發表於 2012-11-20 20:40
現在看看這也是摸雞濃的事 =3=


為了以防萬一 , 還是開始接觸A片 . . . (打暈拖走
787# Wilson


明顯係wwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
787# Wilson


明顯係wwwww
白河 發表於 2012-11-20 20:46
沒辦法
我們已經是骯髒的大人
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
791# Wilson


我的EXP 由WINMX 數起... (遠目
783# Riko


原來有前傳..
咁其實係GL定係白河
你係你將我講
「GL跟住點呀」
聽做G點呀 ?
返回列表