免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
咦 ?
原來王女不是女主2 ?
只看過第一集(漫畫)一直以為有兩個女主
Wilson 發表於 2012-11-20 21:08
皇女我認為算配角
主角只有男與女奧斯

另 ,
男主角的專用機白炎(前身紅蓮一式)真的好帥好帥好帥
期待白炎與赤蘭斯效果
皇女我覺得算配角
主角係男同女奧斯

另外 ,
男主角的專用機白炎(前身紅蓮一式)真的好帥好帥好帥
期待白炎同赤蘭斯效果
Riko 發表於 2012-11-20 21:12
+1

咁樣就解釋到上位蘭斯點解係U-210-3-
輝刃 ..效果同戰鬥力都好普通
不過防階彈機對GEAR黎講算好強好實用
輝刃 ..效果同戰鬥力都好普通
不過防階彈機對GEAR黎講算好強好實用
Riko 發表於 2012-11-20 21:16
邊度睇-3-?
邊度睇-3-?
gigilouis 發表於 2012-11-20 21:19
COST需要R發效
如果16彈冇配套幫助味方回合拉直的話呢部只可以當做一部防守機
官方其實存心黑電童是吧 -,-


張娘娘合唱
唔係玩我依顃快速生COIN都幾難用-3-"
COST需要R發效
如果16彈冇配套幫助味方回合拉直的話呢部只可以當做一部防守機
官方其實存心黑電童是吧 -,-
Riko 發表於 2012-11-20 21:24
岩岩都想吐嘈R依樣野
禁制或者比$會正常-3-
http://www.carddas.com/crusade/image/event/fomatse/2012-12/img_propack-5

張娘娘合唱
唔係玩我依顃快速生COIN都幾難用-3-"
gigilouis 發表於 2012-11-20 21:29
你覺得生歌COIN有難度 ?
呢張野點睇重點都係下面既效果
歌COIN套要燒十點八點毫無難度
你覺得生歌COIN有難度 ?
呢張野點睇重點都係下面既效果
歌COIN套要燒十點八點毫無難度
Riko 發表於 2012-11-20 21:31
問題都係幾耐先有10個8個歌COIN
都係o個句
有位比佢先算-3-"
岩岩都想吐嘈R依樣野
禁制或者比$會正常-3-
gigilouis 發表於 2012-11-20 21:30
自動的話算強
按鍵發效的話強度算普通
R的話算弱
不過打得GEAR你應該都要編滿三張
始終係一張有效解場
對比返之前個三部舊世代物體已經算好大進步
暫時最強既GEAR依然係獨角獸裝備 (防燒殺防炸+共振
呢張暫時只可以用黎Conversion做防守
不過混魯魯有橙哥或者手牌有充電指令就唔同講法
問題都係幾耐先有10個8個歌COIN
gigilouis 發表於 2012-11-20 21:33
你呢個歌COIN不停生既人講呢樣野 ..-3-"
你呢個歌COIN不停生既人講呢樣野 ..-3-"
Riko 發表於 2012-11-20 21:36
唔係玩我依顃快速生COIN都幾難用-3-"
gigilouis 發表於 2012-11-20 21:29
-3-
-3-
gigilouis 發表於 2012-11-20 21:39
歌COIN套要燒十點八點毫無難度
Riko 發表於 2012-11-20 21:31
你個副咪係歌COIN套囉 -333-"
821# Riko


點解我剩係睇中佢上句.....
返回列表