免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
http://item.rakuten.co.jp/niki/11212012005/
Arbalest優 發表於 2012-11-21 18:24
フルメタルブースターパック應該係指全(FULL)閃(METAL)包(BOOSTERPACK) ?
Riko 發表於 2012-11-21 18:22
唔係咁Q惡搞呀= ="...
(打字放卡(躂躂躂躂躂躂躂躂躂

再黎多次 !
信棍你感覺如何感覺如 (ry
Riko 發表於 2012-11-21 18:20
冇OG(哈哈哈

今次仆_了 OTZ
佢完全都冇提過FMP參戰
內文都係只有講再錄卡
845# Riko


又好似係WO
白痴了
一見到FULL METAL 就HIGH大了
今次仆_了 OTZ
gigilouis 發表於 2012-11-21 18:27
優棍應該誤會左
我睇就應該唔係
根本都冇出現過FMP作品名全寫
847# Riko


太興奮的我
BTW 銀包君你不用死了
優棍應該誤會左
我睇就應該唔係
根本都冇出現過FMP作品名全寫
Riko 發表於 2012-11-21 18:30
(讚好
諗諗下STARER應該唔會RE太多卡
剩係放左白騎佢就算 -_________-
METAL如果RE埋艾魯比昂同八極式之類 ,,
魯魯平民化 ?
3月OG6 + OG RENEW STARTER..
新參戰... FULL METAL PANIC...(遠目)
Arbalest優 發表於 2012-11-21 18:03
wow wwwww
終於等到出OG6 =3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=
高登我只上時事台,吹水台
切JER我就見得多
G點就真係未見過
可能上學術台會有(?)=3=
oz13msOO 發表於 2012-11-21 11:33
照計吹水台應該都有
雖然我冇見過
另外飲食台都好有機會 =3=
METAL如果RE埋艾魯比昂同八極式之類 ,,
魯魯平民化 ?
Riko 發表於 2012-11-21 18:55
應該唔會RE EB既野
始終算比較新-3-
wow wwwww
終於等到出OG6 =3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=
Wilson 發表於 2012-11-21 19:23
加速妖精呢呢呢呢呢呢
返回列表