免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
應該唔會RE EB既野
始終算比較新-3-
gigilouis 發表於 2012-11-21 19:28
・ニーズの高い必須カードを再録!

... 嗯
應該唔會RE EB既野
始終算比較新-3-
gigilouis 發表於 2012-11-21 19:28
根據笨大過往在GW時期的經驗 (ry
衰人你之前用緊咩ICON ?
加速妖精呢呢呢呢呢呢
Riko 發表於 2012-11-21 19:29
SP =3= (毆
衰人你之前用緊咩ICON ?
Riko 發表於 2012-11-21 19:30
頭像 ?
・ニーズの高い必須カードを再録!

... 嗯
Riko 發表於 2012-11-21 19:30
SC有好多野都高需求-3-
頭像 ?
Wilson 發表於 2012-11-21 19:32
Si
SP =3= (毆
Wilson 發表於 2012-11-21 19:31
出得勁又唔係貴我唔care =333=
Si
Riko 發表於 2012-11-21 19:59
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
出得勁又唔係貴我唔care =333=
Riko 發表於 2012-11-21 20:00
可能好貴呢 =3=
1443
Wilson 發表於 2012-11-21 20:10
Si !
我記起了 !
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
可能好貴呢 =3=
Wilson 發表於 2012-11-21 20:10
出先算啦 =3=
wow wwwww
終於等到出OG6 =3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=
Wilson 發表於 2012-11-21 19:23
你忘了我要用Geass令笨大快d出OG6了嗎 ?
Wilson 發表於 2012-8-29 16:46
哥哥大人 ..你用了GEASS對吧 !(瞪
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
Si !
我記起了 !
1444
Riko 發表於 2012-11-21 20:25
棍 !
OG6有機會出純白騎士 ..
如果放左之後到時冇RENEW就搞笑
返回列表